Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gülsüm Sertoğlu
Okutman
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
3
2
Yayın
0
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0001-9911-9535
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Kurum
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yayınlar
ÖZ-DÜZENLEMELİ STRATEJİ GELİŞTİRME EĞİTİMİNİN TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAZMA SÜRECİNDE GÖZDEN GEÇİRME-DÜZELTME BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Gülsüm Sertoğlu
,
Derya Yaylı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.968832
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
671
0
FAVORİ
671
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Eğitiminde Yöntem ve Teknikler: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Gülsüm Sertoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.698288
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2433
0
FAVORİ
2433
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
Son Okuyucu
Yayınlar
ÖZ-DÜZENLEMELİ STRATEJİ GELİŞTİRME EĞİTİMİNİN TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAZMA SÜRECİNDE GÖZDEN GEÇİRME-DÜZELTME BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Gülsüm Sertoğlu
,
Derya Yaylı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.968832
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
671
1
ATIF
0
FAVORİ
671
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Eğitiminde Yöntem ve Teknikler: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Gülsüm Sertoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.698288
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2433
5
ATIF
0
FAVORİ
2433
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat