Halil Semih Kimzan profil resmi
Halil Semih Kimzan Doç. Dr. ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Yayın 3 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 13
3 Yayın
3 Hakemlik
13 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Marka Deneyimi ve Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Tatmininin Rolü
Yazarlar: Gülsüm Kara, Yrd. Doç. Dr. Halil Semih Kimzan
DOI: 10.18037/ausbd.417376
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5368

12

1

5368

0

1

909

Yayınlar

Marka Deneyimi ve Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Tatmininin Rolü
Yazarlar: Gülsüm Kara, Yrd. Doç. Dr. Halil Semih Kimzan
DOI: 10.18037/ausbd.417376
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5368

12

1

5368

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.