Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasret Aktaş
Prof. Dr.
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Yayın
7
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
58
TR Dizin Atıf
6
7
Yayın
24
Hakemlik
58
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
0000-0003-4217-4941
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Dijital Reklamcılık
Siyasal İletişim
Halkla İlişkiler
Kurum
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Popüler Yayınları
INSTAGRAM’DA SEMBOLİK ŞİDDET MODASI: COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE TÜRKİYE’DE 65 YAŞ ÜZERİ İNSANLARA UYGULANAN SEMBOLİK ŞİDDET ÖRNEKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esin Serin
,
Hasret Aktaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
DOI: 10.47107/inifedergi.887630
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1045
1
ATIF
3
FAVORİ
1045
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANSLI TARAFTAR ÜRÜNLERİNİN KULLANIM MOTİVASYONLARI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Bünyamin Ayhan
,
Hasret Aktaş
,
Fatih Çelik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
DOI: 10.19145/e-gifder.307310
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2571
7
ATIF
2
FAVORİ
2571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reklamlarda temsil edilen kadın bedeni türlerine üniversiteli gençlerin bakışı: Amasya Üniversitesi örneği
Yazarlar:
Hasret Aktaş
, Mihrican Tepe
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.106462
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1784
1
ATIF
1
FAVORİ
1784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MOBİL PAZARLAMADA KISA MESAJ REKLAMLARINA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Hasret Aktaş
, Yasemin Keskin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2255
0
ATIF
1
FAVORİ
2255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Diyalojik İletişim İlkeleri Bağlamında Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Twitter Örneği
Yazarlar:
Hasret Aktaş
,
Büşra Akduman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yeni Medya
DOI: 10.55609/yenimedya.1221884
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1139
1
ATIF
1
FAVORİ
1139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sosyal Medyada Siyasal İletişim: 2023 Cumhurbaşkanlığı Seçimlerinde Cumhurbaşkanı Adaylarının Twitter Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Engin Çakır
,
Hasret Aktaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.1445229
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
718
1
FAVORİ
718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Diyalojik İletişim İlkeleri Bağlamında Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Twitter Örneği
Yazarlar:
Hasret Aktaş
,
Büşra Akduman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yeni Medya
DOI: 10.55609/yenimedya.1221884
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1139
1
FAVORİ
1139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
INSTAGRAM’DA SEMBOLİK ŞİDDET MODASI: COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE TÜRKİYE’DE 65 YAŞ ÜZERİ İNSANLARA UYGULANAN SEMBOLİK ŞİDDET ÖRNEKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esin Serin
,
Hasret Aktaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
DOI: 10.47107/inifedergi.887630
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1045
3
FAVORİ
1045
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANSLI TARAFTAR ÜRÜNLERİNİN KULLANIM MOTİVASYONLARI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Bünyamin Ayhan
,
Hasret Aktaş
,
Fatih Çelik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
DOI: 10.19145/e-gifder.307310
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2571
2
FAVORİ
2571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite gençlerinin yalnızlık ve utangaçlık unsurları açısından akıllı telefon bağımlılığı
Yazarlar:
Hasret Aktaş
,
Nurcan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.283590
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
24765
0
FAVORİ
24765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MOBİL PAZARLAMADA KISA MESAJ REKLAMLARINA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Hasret Aktaş
, Yasemin Keskin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2255
1
FAVORİ
2255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reklamlarda temsil edilen kadın bedeni türlerine üniversiteli gençlerin bakışı: Amasya Üniversitesi örneği
Yazarlar:
Hasret Aktaş
, Mihrican Tepe
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.106462
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1784
1
FAVORİ
1784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Erciyes İletişim Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
International Journal of Social Sciences and Education Research
Yeni Medya
Hakemlik
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Çatalhöyük Uluslararası Turizm ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi
Erciyes İletişim Dergisi
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Selçuk İletişim
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
Diyalojik İletişim İlkeleri Bağlamında Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Twitter Örneği
Yazarlar:
Hasret Aktaş
,
Büşra Akduman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yeni Medya
DOI: 10.55609/yenimedya.1221884
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1139
1
ATIF
1
FAVORİ
1139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
INSTAGRAM’DA SEMBOLİK ŞİDDET MODASI: COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE TÜRKİYE’DE 65 YAŞ ÜZERİ İNSANLARA UYGULANAN SEMBOLİK ŞİDDET ÖRNEKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esin Serin
,
Hasret Aktaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
DOI: 10.47107/inifedergi.887630
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1045
1
ATIF
3
FAVORİ
1045
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANSLI TARAFTAR ÜRÜNLERİNİN KULLANIM MOTİVASYONLARI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Bünyamin Ayhan
,
Hasret Aktaş
,
Fatih Çelik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
DOI: 10.19145/e-gifder.307310
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2571
7
ATIF
2
FAVORİ
2571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite gençlerinin yalnızlık ve utangaçlık unsurları açısından akıllı telefon bağımlılığı
Yazarlar:
Hasret Aktaş
,
Nurcan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.283590
ATIF
48
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
24765
48
ATIF
0
FAVORİ
24765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reklamlarda temsil edilen kadın bedeni türlerine üniversiteli gençlerin bakışı: Amasya Üniversitesi örneği
Yazarlar:
Hasret Aktaş
, Mihrican Tepe
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.106462
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1784
1
ATIF
1
FAVORİ
1784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat