Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hatice Belge Can
Doç. Dr.
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın
4
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
1
4
Yayın
5
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kimya Eğitimi
Kurum
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konular Bağlamında Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emincan Varal
,
Hatice Belge Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1261
0
ATIF
1
FAVORİ
1261
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konular Bağlamında Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emincan Varal
,
Hatice Belge Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1261
1
FAVORİ
1261
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Öğretmenlerinin Pedagojik Muhakemelerinin Öğretim Döngüsü Boyunca Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hatice Belge Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.653280
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
702
0
FAVORİ
702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ ÇALIŞMALARININ DERLENMESİ: FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Hatice Belge Can
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4555
0
FAVORİ
4555
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Relations among Middle School (Junior High School) students’ Gender, Learning Approaches, Perceptions of Learning Environment and Science Achievement
Yazarlar:
Yezdan Boz
, Sevda Yerdelen-damar,
Hatice Belge-can
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466342
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
260
0
FAVORİ
260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
İlköğretim Online
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Harran Maarif Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Investigation of Relations among Middle School (Junior High School) students’ Gender, Learning Approaches, Perceptions of Learning Environment and Science Achievement
Yazarlar:
Yezdan Boz
, Sevda Yerdelen-damar,
Hatice Belge-can
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466342
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
260
1
ATIF
0
FAVORİ
260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat