Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İbrahim Çetin
Yayın
4
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
8
4
Yayın
0
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KODLAMA EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ:BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Aslı Göncü
,
İbrahim Çetin
,
Ercan Top
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8272
0
ATIF
2
FAVORİ
8272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretmenlerinin Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Aslı Göncü
,
İbrahim Çetin
,
Polat Şendurur
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.665725
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2080
5
ATIF
1
FAVORİ
2080
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Tech Check İsimli Bilgi İşlemsel Düşünme Testlerinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
İbrahim Çetin
,
Polat Şendurur
,
Tarık Otu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51960/jitte.1102904
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1197
0
FAVORİ
1197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretmenlerinin Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Aslı Göncü
,
İbrahim Çetin
,
Polat Şendurur
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.665725
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2080
1
FAVORİ
2080
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KODLAMA EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ:BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Aslı Göncü
,
İbrahim Çetin
,
Ercan Top
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8272
2
FAVORİ
8272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Programlama Eğitiminde Görselleştirme ile ACE Döngüsü
Yazarlar:
İbrahim Çetin
,
Ercan Top
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1603
0
FAVORİ
1603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretmenlerinin Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Aslı Göncü
,
İbrahim Çetin
,
Polat Şendurur
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.665725
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2080
5
ATIF
1
FAVORİ
2080
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Programlama Eğitiminde Görselleştirme ile ACE Döngüsü
Yazarlar:
İbrahim Çetin
,
Ercan Top
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1603
3
ATIF
0
FAVORİ
1603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat