ENGİN Yıldırım profil resmi
ENGİN Yıldırım Doktora MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın 1 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 4 TR Dizin Atıf 4
1 Yayın
0 Hakemlik
4 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Programları ve Öğretim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Program Tasarımı Öğrenme Kuramları Eğitimde Hazırbulunuşluluk Öğretim Kuramları Öğretim Tasarımı Değerler Eğitimi Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri Eğitimin Psikolojik Temelleri Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi Eğitim Programları ve Öğretim (Diğer) İlköğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Eğitim Politikası

Kurum

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

Popüler Yayınları

İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN DERS PLANLAMA YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Engin Yıldırım , Özen Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.824820
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6238

4

1

6238

Yayınlar

İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN DERS PLANLAMA YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Engin Yıldırım , Özen Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.824820
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6238

1

6238

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN DERS PLANLAMA YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Engin Yıldırım , Özen Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.824820
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6238

4

1

6238

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.