Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Volkan Mutlu
Dr. Öğr. Üyesi
Recep Tayyip Erdogan University
Yayın
2
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
2
2
Yayın
2
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
0000-0001-9674-2110
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Alan Eğitimleri (Diğer)
Kurum
Recep Tayyip Erdogan University
Popüler Yayınları
A Case Study on Students’ Identity Perceptions Using Literary Sources in Reading Courses
Yazarlar:
Yıldırım Özsevgeç
,
Volkan Mutlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.431243
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
833
2
ATIF
1
FAVORİ
833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Students Perceptions of Homework as a Formal Assessment Method
Yazarlar:
Volkan Mutlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.801321
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1423
0
ATIF
1
FAVORİ
1423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Students Perceptions of Homework as a Formal Assessment Method
Yazarlar:
Volkan Mutlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.801321
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1423
1
FAVORİ
1423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Case Study on Students’ Identity Perceptions Using Literary Sources in Reading Courses
Yazarlar:
Yıldırım Özsevgeç
,
Volkan Mutlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.431243
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
833
1
FAVORİ
833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Editörlük
International e-Journal of Educational Studies
Yazım Editörü
Journal of Computer and Education Research
Yazım Editörü
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Dergisi
Dil Editörü
Kurul Üyeliği
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Dergisi
Hakemlik
Journal of Computer and Education Research
Yayınlar
A Case Study on Students’ Identity Perceptions Using Literary Sources in Reading Courses
Yazarlar:
Yıldırım Özsevgeç
,
Volkan Mutlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.431243
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
833
2
ATIF
1
FAVORİ
833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat