Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Kübra Engin
Arş. Gör.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
5
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
3
5
Yayın
0
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
60-72 Aylık Çocuklar İçin Doğayla Bağlantı Kurmaya Eğilim Ölçeği’nin (DOBKEÖ) Geliştirilmesi ve Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Kübra Engin
,
Serap Demiriz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.982253
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1323
2
ATIF
1
FAVORİ
1323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Ekolojik Ayak İzi Farkındalıkları, Çevre Dostu Davranışları ve Çevre Dostu Etkinlikler Uygulama Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kübra Engin
,
Serap Demiriz
,
Banu Sultan Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.1120458
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1128
1
ATIF
1
FAVORİ
1128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Erken Çocukluk Dönemi Öz Şefkat Ölçeği Ebeveyn Formu’nun (EÇÖŞ-E) Geliştirilmesi
Yazarlar:
Kübra Engin
,
İlkay Ulutaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
74
0
FAVORİ
74
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GEZEGENİMİZİ NASIL KORURUZ? OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇEVRE PROBLEMLERİNE BAKIŞ VE GEZEGENİ KORUMAYA YÖNELİK ÇÖZÜMLER
Yazarlar:
Serap Demiriz
,
Kübra Engin
,
Zeynep Hançer
,
Sümeyye Bakar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1469502
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
144
0
FAVORİ
144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi öğretmen adaylarının akademik erteleme ve akademik mükemmeliyetçilik durumları
Yazarlar:
Serap Demiriz
,
Kübra Engin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.1095593
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
335
0
FAVORİ
335
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Ekolojik Ayak İzi Farkındalıkları, Çevre Dostu Davranışları ve Çevre Dostu Etkinlikler Uygulama Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kübra Engin
,
Serap Demiriz
,
Banu Sultan Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.1120458
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1128
1
FAVORİ
1128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
60-72 Aylık Çocuklar İçin Doğayla Bağlantı Kurmaya Eğilim Ölçeği’nin (DOBKEÖ) Geliştirilmesi ve Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Kübra Engin
,
Serap Demiriz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.982253
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1323
1
FAVORİ
1323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Ekolojik Ayak İzi Farkındalıkları, Çevre Dostu Davranışları ve Çevre Dostu Etkinlikler Uygulama Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kübra Engin
,
Serap Demiriz
,
Banu Sultan Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.1120458
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1128
1
ATIF
1
FAVORİ
1128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
60-72 Aylık Çocuklar İçin Doğayla Bağlantı Kurmaya Eğilim Ölçeği’nin (DOBKEÖ) Geliştirilmesi ve Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Kübra Engin
,
Serap Demiriz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.982253
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1323
2
ATIF
1
FAVORİ
1323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat