Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Murat Çetinkaya
Doç. Dr.
ORDU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
15
11
Yayın
9
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
0000-0001-8808-0524
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
ORDU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Türkiye ve Finlandiya'daki Fen Bilgisi Öğretmeni Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırılması / Comparison of Science Teacher Education Programmes in Turkey and Finland
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
,
Erol Taş
,
Mustafa Ergun
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1859
0
ATIF
1
FAVORİ
1859
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Modelleme Temelinde Düzenlenen Kişiselleştirilmiş Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarının Başarıya Etkisi
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3308
0
ATIF
1
FAVORİ
3308
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1424
5
ATIF
1
FAVORİ
1424
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Benlik Saygıları İle Yaşam Doyumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Volkan Aktaç,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.634115
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
880
5
ATIF
1
FAVORİ
880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2022 PISA Sınavında Fen Okuryazarlığı Alanında Zirveye Yükselen Singapur’da Fen Eğitiminin Yeri ve Önemi
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
,
Zümrüt Varol Selçuk
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1600316
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
54
0
ATIF
1
FAVORİ
54
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Effect of Interactive Digital Storytelling on the Academic Achievement and Attitudes of 6th Grade Students in Learning the Circulatory System
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
,
İrem Cansu Demir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1602184
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
29
1
FAVORİ
29
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2022 PISA Sınavında Fen Okuryazarlığı Alanında Zirveye Yükselen Singapur’da Fen Eğitiminin Yeri ve Önemi
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
,
Zümrüt Varol Selçuk
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1600316
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
54
1
FAVORİ
54
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde İnteraktif Dijital Öyküleme Geliştirme Süreci
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
,
İrem Cansu Demir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.1618011
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
79
1
FAVORİ
79
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Dijital Okuryazarlık Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hacı Mehmet Yeşiltaş
,
Meral Çelikoğlu
,
Gökhan Dağdalan
,
Göknur Aydın
,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1191057
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1257
0
FAVORİ
1257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Benlik Saygıları İle Yaşam Doyumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Volkan Aktaç,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.634115
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
880
1
FAVORİ
880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1424
1
FAVORİ
1424
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Topluma Hizmet Uygulamaları Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Sosyal Becerileri ve Öz Yeterlik İnanç Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1544
0
FAVORİ
1544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkinlik Temelli Web Materyalinin 6. Sınıf “Vücudumuzda Sistemler” Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
, Erol Taş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.428319
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3577
0
FAVORİ
3577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Modelleme Temelinde Düzenlenen Kişiselleştirilmiş Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarının Başarıya Etkisi
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3308
1
FAVORİ
3308
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Finlandiya'daki Fen Bilgisi Öğretmeni Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırılması / Comparison of Science Teacher Education Programmes in Turkey and Finland
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
,
Erol Taş
,
Mustafa Ergun
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1859
1
FAVORİ
1859
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CANLILARIN SINIFLANDIRILMASI KONUSU İÇİN WEB DESTEKLİ KAVRAM HARİTALARI VE ANLAM ÇÖZÜMLEME TABLOLARININ ÖĞRENME ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
,
Erol Taş
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2321
0
FAVORİ
2321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Hakemlik
Asya Studies
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Akademisyenlerin Dijital Okuryazarlık Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hacı Mehmet Yeşiltaş
,
Meral Çelikoğlu
,
Gökhan Dağdalan
,
Göknur Aydın
,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1191057
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1257
4
ATIF
0
FAVORİ
1257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Benlik Saygıları İle Yaşam Doyumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Volkan Aktaç,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.634115
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
880
5
ATIF
1
FAVORİ
880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1424
5
ATIF
1
FAVORİ
1424
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkinlik Temelli Web Materyalinin 6. Sınıf “Vücudumuzda Sistemler” Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
, Erol Taş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.428319
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3577
4
ATIF
0
FAVORİ
3577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat