Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Asmalı
Dr. Öğretim Görevlisi
ALANYA ALAADDIN KEYKUBAT UNIVERSITY
Yayın
7
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
2
7
Yayın
7
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0002-4899-1179
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
ALANYA ALAADDIN KEYKUBAT UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Kabul Koşulları Önemli midir? Hollanda ve Türkiye'de İngilizce Öğretmenliği Programı Kabul Koşulları Kıyaslaması
Yazarlar:
Mehmet Asmalı
,
Handan Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.736708
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
396
1
ATIF
1
FAVORİ
396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
English Language Teacher Education Programs at Turkish Universities: A Statistical Overview
Yazarlar:
Mehmet Asmalı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Higher Education Governance and Policy
DOI: 10.55993/hegp.1204834
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
300
0
FAVORİ
300
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kabul Koşulları Önemli midir? Hollanda ve Türkiye'de İngilizce Öğretmenliği Programı Kabul Koşulları Kıyaslaması
Yazarlar:
Mehmet Asmalı
,
Handan Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.736708
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
396
1
FAVORİ
396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE EFFECTS OF VIDEOS ON LISTENING SKILL AND VOCABULARY IN THE PROCESS OF LANGUAGE LEARNING
Yazarlar:
Ali Erarslan
,
Mehmet Asmalı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1803
0
FAVORİ
1803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geriye dönük özel amaçlı İngilizce dersi: Turizm bölümünde staj deneyimi olan ve olmayan öğrencilerin ihtiyaçlarının karşılaştırmalı incelemesi
Yazarlar:
Mehmet Asmalı
,
Ece Zehir Topkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
485
0
FAVORİ
485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How Anxious are Turkish EFL Learners? Tolerance of Ambiguity and Self-perceived Communication Competence as Predictors
Yazarlar:
Mehmet Asmalı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
The Literacy Trek
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
665
0
FAVORİ
665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Bakış Açılarından: Türkiye’de İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin İngilizce Öğreten Öğretim Elemanlarıyla ilgili Metaforları
Yazarlar:
Ali Erarslan
,
Mehmet Asmalı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368844
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1135
0
FAVORİ
1135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEACHER EDUCATORS' VIEWS ON THE USE OF MEDIATION THEORY IN POST-GRADUATE PROGRAMS
Yazarlar:
Mehmet Asmalı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
71
0
FAVORİ
71
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Higher Education Governance and Policy
International Journal of Languages' Education and Teaching
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Literacy Trek
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Hakemlik
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Literacy Trek
Yayınlar
Kabul Koşulları Önemli midir? Hollanda ve Türkiye'de İngilizce Öğretmenliği Programı Kabul Koşulları Kıyaslaması
Yazarlar:
Mehmet Asmalı
,
Handan Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.736708
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
396
1
ATIF
1
FAVORİ
396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Bakış Açılarından: Türkiye’de İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin İngilizce Öğreten Öğretim Elemanlarıyla ilgili Metaforları
Yazarlar:
Ali Erarslan
,
Mehmet Asmalı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368844
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1135
3
ATIF
0
FAVORİ
1135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat