Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Meltem Akın Kösterelioğlu
Prof. Dr.
AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
13
6
Yayın
8
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Güdülenmelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kayhan Bozgün
,
Meltem Akın Kösterelioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
0
ATIF
1
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Self-Confidence as the Predictor of Metacognitive Awareness in High School Students
Yazarlar:
Kayhan Bozgün
,
Meltem Akın Kösterelioğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.20.10.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2139
0
FAVORİ
2139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Güdülenmelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kayhan Bozgün
,
Meltem Akın Kösterelioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
1
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Motivasyonu
Yazarlar:
Kayhan Bozgün
,
Meltem Akın Kösterelioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1009797
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1603
0
FAVORİ
1603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRETİMSEL LİDERLİK ROLLERİ İLE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL ÖZDEŞLEŞME DÜZEYLERİNİN İLİŞKİSİ
Yazarlar:
Meltem Kösterelioğlu
, Emrah Olukcu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1145
0
FAVORİ
1145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DIJITAL ÖRNEK OLAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKDADEMIK GÜDÜLENMELERI ÜZERINDEKI ETKISI
Yazarlar:
İlker Kösterelioğlu
,
Fatih Saltan
,
Meltem Akın Kösterelioğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.17218/hititsosbil.280817
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1613
0
FAVORİ
1613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji ve Mühendislik Fakültesi Öğrencilerinin Mühendislik ve Mühendislik Eğitimine Dönük Tutumları.
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Meltem Kösterelioğlu
,
Mehmet Kara
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1647
0
FAVORİ
1647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Anadolu University Journal of Education Faculty
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Self-Confidence as the Predictor of Metacognitive Awareness in High School Students
Yazarlar:
Kayhan Bozgün
,
Meltem Akın Kösterelioğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.20.10.1
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2139
3
ATIF
0
FAVORİ
2139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Motivasyonu
Yazarlar:
Kayhan Bozgün
,
Meltem Akın Kösterelioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1009797
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1603
10
ATIF
0
FAVORİ
1603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat