Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
H. İsmail Arslantaş
Prof. Dr.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın
7
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
6
7
Yayın
6
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
Öğretmenlerin Okul Müdürlerinin Denetim Görevlerini Yerine Getirme Düzeyleri Konusundaki Görüşlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Handan Görgün Karakış
,
Haci İsmail Arslantaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
927
0
ATIF
1
FAVORİ
927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Yapay Zekâ, Robot Teknolojisi, Metaverse ve Uzaktan Eğitim ile İlgili Metaforik Algıları
Yazarlar:
H. İsmail Arslantaş
,
Mustafa Ataş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
63
0
ATIF
1
FAVORİ
63
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Lise Öğrencilerinin Yapay Zekâ, Robot Teknolojisi, Metaverse ve Uzaktan Eğitim ile İlgili Metaforik Algıları
Yazarlar:
H. İsmail Arslantaş
,
Mustafa Ataş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
63
1
FAVORİ
63
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinde Okul Terk Riskinin İncelenmesi
Yazarlar:
Duygu Avşar
,
H. İsmail Arslantaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1435067
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
351
0
FAVORİ
351
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Okul Müdürlerinin Denetim Görevlerini Yerine Getirme Düzeyleri Konusundaki Görüşlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Handan Görgün Karakış
,
Haci İsmail Arslantaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
927
1
FAVORİ
927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Liselerde Ders Denetimi Uygulamalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
H. İsmail Arslantaş
,
Rasim Tösten
,
Yunus Emre Avcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.691129
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1050
0
FAVORİ
1050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE YÖNETİCİLERİN SAHİP OLDUKLARI ÖRGÜTSEL GÜÇ KAYNAKLARI DÜZEYİ
Yazarlar:
Hacı İsmail Arslantaş
,
İdil Dayanan Uğur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1679
0
FAVORİ
1679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermayelerinin Tükenmişliğe Etkisi
Yazarlar:
Rasim Tösten
,
H. İsmail Arslantaş
, Gülay Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1814
0
FAVORİ
1814
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM II. KADEME TÜRKÇE PROGRAMININ UYGULANABİLİRLİĞİNİN İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
H İsmail Arslantaş
, Nihat Şimşek, A.ihsan Kaya
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1169
0
FAVORİ
1169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
Liselerde Ders Denetimi Uygulamalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
H. İsmail Arslantaş
,
Rasim Tösten
,
Yunus Emre Avcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.691129
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1050
6
ATIF
0
FAVORİ
1050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat