Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Meryem Özdemir-yılmazer
Dr. Öğretim Görevlisi
Çukurova Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu
Yayın
3
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
4
3
Yayın
1
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Çukurova Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu
Yayınlar
Direct Access to English-Medium Higher Education in Turkey: Variations in Entry Language Scores
Yazarlar:
Meryem Özdemir-yılmazer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.1105651
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
809
0
FAVORİ
809
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Supervision Beliefs in Cooperating Teacher-University Supervisor Dyad: Implications for Reflective Dialogue to Strengthen Partnership
Yazarlar:
Meryem Özdemir-yılmazer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.774178
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
543
0
FAVORİ
543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Further Questioning Oral Communication Strategy Instruction From a Different Perspective: Is Implicit Learning Possible?
Yazarlar:
Meryem Özdemir Yılmazer
, Esra Örsdemir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.273785
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1246
0
FAVORİ
1246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Kahramanmaraş İstiklal Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Direct Access to English-Medium Higher Education in Turkey: Variations in Entry Language Scores
Yazarlar:
Meryem Özdemir-yılmazer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.1105651
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
809
3
ATIF
0
FAVORİ
809
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Supervision Beliefs in Cooperating Teacher-University Supervisor Dyad: Implications for Reflective Dialogue to Strengthen Partnership
Yazarlar:
Meryem Özdemir-yılmazer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.774178
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
543
1
ATIF
0
FAVORİ
543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat