Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Merve Koştur
Dr. Öğr. Üyesi
BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
5
2
Yayın
5
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Sayı Kümelerine İlişkin Hazırbulunuşluklarının Sözel, Matematiksel ve Model Temsilleriyle İncelenmesi
Yazarlar:
Özge Yiğitcan Nayir
,
Gönül Kurt Erhan
,
Merve Koştur
,
Hacer Türkoğlu
,
Şeref Mirasyedioğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.331798
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6838
0
ATIF
1
FAVORİ
6838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Sayı Kümelerine İlişkin Hazırbulunuşluklarının Sözel, Matematiksel ve Model Temsilleriyle İncelenmesi
Yazarlar:
Özge Yiğitcan Nayir
,
Gönül Kurt Erhan
,
Merve Koştur
,
Hacer Türkoğlu
,
Şeref Mirasyedioğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.331798
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6838
1
FAVORİ
6838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TECHNOLOGY SUPPORT FOR LEARNING EXPONENTIAL AND LOGARITHMIC FUNCTIONS
Yazarlar:
Merve Koştur
, Ayşenur Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3763
0
FAVORİ
3763
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Editörlük
Baskent University Journal of Education
Teknik Editör , Editör , Alan Editörü
Hakemlik
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat