Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Muhittin Sağırlı
Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa
Yayın
5
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
14
5
Yayın
3
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
0000-0001-9558-3891
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Sınıf Eğitimi
İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Kurum
İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa
Popüler Yayınları
Öğrencilerin Okul Olgunluklarının Okuma Yazma Sürecine Etkisi
Yazarlar:
Muhittin Sağırlı
, Leyla Coşkun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.913538
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1061
2
ATIF
1
FAVORİ
1061
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Görüşlerine Göre Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretiminde Karşılaşılan Güçlükler
Yazarlar:
Muhittin Sağırlı
,
Uğur Atik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1057284
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2252
0
FAVORİ
2252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazmaya Hazırlık, Yazma ve Yazı Biçimine İlişkin Birinci Sınıf Yazma Temel Dil Becerisi Kazanımlarının Türkçe Dersi Öğretim Programında (2019) Yer Alan Açıklama ve Örnekler ile Yeterliliği Yönünden Değerlendirmesi
Yazarlar:
Muhittin Sağırlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.54600/igdirsosbilder.1131564
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1149
0
FAVORİ
1149
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Okul Olgunluklarının Okuma Yazma Sürecine Etkisi
Yazarlar:
Muhittin Sağırlı
, Leyla Coşkun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.913538
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1061
1
FAVORİ
1061
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ses Temelli Cümle Yönteminin İlk Okuma-Yazma Öğretimi Üzerindeki Başarısının Öğretmen Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Muhittin Sağırlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.596841
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
16996
0
FAVORİ
16996
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yurtdışında Çalışıp Türkiye'ye Dönen Akademisyenlerin Eğitim Durumları, Gidiş ve Dönüş Sebepleri Arasındaki İlişki Yapısının Loglineer Modeller ile İncelenmesi
Yazarlar:
Dilek Altaş
,
Muhittin Sağırlı
,
Selay Giray
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1396
0
FAVORİ
1396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
İZÜ Eğitim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Görüşlerine Göre Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretiminde Karşılaşılan Güçlükler
Yazarlar:
Muhittin Sağırlı
,
Uğur Atik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1057284
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2252
1
ATIF
0
FAVORİ
2252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Okul Olgunluklarının Okuma Yazma Sürecine Etkisi
Yazarlar:
Muhittin Sağırlı
, Leyla Coşkun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.913538
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1061
2
ATIF
1
FAVORİ
1061
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ses Temelli Cümle Yönteminin İlk Okuma-Yazma Öğretimi Üzerindeki Başarısının Öğretmen Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Muhittin Sağırlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.596841
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
16996
1
ATIF
0
FAVORİ
16996
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat