Muhammet Ali Aytaç profil resmi
Muhammet Ali Aytaç Dr. Öğr. Üyesi GEDİK ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ
Yayın 2 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 1
2 Yayın
0 Hakemlik
1 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Dijital Pazarlama Pazarlama Araştırma Metodolojisi Reklam Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

GEDİK ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

0

1

85

PAZARLAMADA YAPAY ZEKA KULLANIMI: VOSVİEWER İLE BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ
DOI: 10.33723/rs.1518172
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 313

1

1

313

Yayınlar

1

85

PAZARLAMADA YAPAY ZEKA KULLANIMI: VOSVİEWER İLE BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ
DOI: 10.33723/rs.1518172
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 313

1

313

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

PAZARLAMADA YAPAY ZEKA KULLANIMI: VOSVİEWER İLE BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ
DOI: 10.33723/rs.1518172
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 313

1

1

313

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.