Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Muhammet Yaşar Yüzlü
ZONGULDAK BULENT ECEVİT UNIVERSITY
Yayın
4
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
1
4
Yayın
5
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
ZONGULDAK BULENT ECEVİT UNIVERSITY
Yayınlar
ChatGPT’nin Üçüncü Dil olarak Almanca Dersinde Kelime Öğrenimine Etkisi
Yazarlar:
Muhammet Yaşar Yüzlü
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1417301
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
292
0
FAVORİ
292
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Psycholinguistic Approaches to Instructed Second Language Acquisition: Linking Theory, Findings and Practice
Yazarlar:
Muhammet Yaşar Yüzlü
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.1374202
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
197
0
FAVORİ
197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Language Teacher Wellbeing across the Career Span
Yazarlar:
Muhammet Yaşar Yüzlü
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Language Research
DOI: 10.51726/jlr.1356636
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
205
0
FAVORİ
205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effectiveness of L1 use in promoting oral production in L2 across different proficiency levels
Yazarlar:
Muhammet Yaşar Yüzlü
,
Derin Atay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: 10.17263/jlls.759330
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1383
0
FAVORİ
1383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Journal of Language and Linguistic Studies
Journal of Language Research
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Hakemlik
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
ChatGPT’nin Üçüncü Dil olarak Almanca Dersinde Kelime Öğrenimine Etkisi
Yazarlar:
Muhammet Yaşar Yüzlü
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1417301
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
292
1
ATIF
0
FAVORİ
292
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat