Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Neslihan Kaynar
Öğretim Görevlisi
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
2
2
Yayın
0
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
0000-0002-7535-428X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA
Popüler Yayınları
TOO MUCH SCREEN? AN EXPLORATORY EXAMINATION OF DIGITAL EXHAUSTION OF EDUCATORS IN TURKIYE
Yazarlar:
Aysegul Lıman Kaban
,
Neslihan Kaynar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1071640
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
871
1
ATIF
1
FAVORİ
871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
TOO MUCH SCREEN? AN EXPLORATORY EXAMINATION OF DIGITAL EXHAUSTION OF EDUCATORS IN TURKIYE
Yazarlar:
Aysegul Lıman Kaban
,
Neslihan Kaynar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1071640
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
871
1
FAVORİ
871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Authentic and Interactive Video Tasks on Students’ Extra Listening Practices
Yazarlar:
Neslihan Kaynar
,
Olgun Sadık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.836313
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1042
0
FAVORİ
1042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
TOO MUCH SCREEN? AN EXPLORATORY EXAMINATION OF DIGITAL EXHAUSTION OF EDUCATORS IN TURKIYE
Yazarlar:
Aysegul Lıman Kaban
,
Neslihan Kaynar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1071640
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
871
1
ATIF
1
FAVORİ
871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Authentic and Interactive Video Tasks on Students’ Extra Listening Practices
Yazarlar:
Neslihan Kaynar
,
Olgun Sadık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.836313
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1042
1
ATIF
0
FAVORİ
1042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat