Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nil Göksel
Dr.
Anadolu Üniversitesi
Yayın
15
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
6
15
Yayın
29
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
0000-0002-3447-2722
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Anadolu Üniversitesi
Popüler Yayınları
INTRINSIC MOTIVATION OF DISTANCE LEARNERS IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
Yazarlar:
Hakan Kilinc
,
Nil Goksel
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1384577
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
165
0
ATIF
2
FAVORİ
165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
INTRINSIC MOTIVATION OF DISTANCE LEARNERS IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
Yazarlar:
Hakan Kilinc
,
Nil Goksel
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1384577
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
165
2
FAVORİ
165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların 21. Yüzyıl Becerilerini Kazanmalarına Yardımcı Sanal Öğrenme Ortamları: Roblox Örneği
Yazarlar:
Nil Göksel
,
Kadriye Kobak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1265890
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
623
0
FAVORİ
623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve uzaktan öğrenme alanında sesli malzeme kullanımının incelenmesi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği
Yazarlar:
Halil İbrahim Üzüm
,
Nil Göksel
,
Serpil Koçdar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1297660
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
487
0
FAVORİ
487
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrim İçi Ölçme ve Değerlendirmede Kimlik Tanıma ve Doğrulama Sistemlerinin Kullanımı: Üniversite Öğrencilerinin Deneyimleri
Yazarlar:
Serpil Koçdar
, Abdulkadir Karadeniz,
Nil Göksel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adam Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.31679/adamakademi.1038184
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
936
0
FAVORİ
936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Döneminde İngilizce Dersler İçin Sunulan Canlı Ders Kayıtlarına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Nil Göksel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1043450
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
368
0
FAVORİ
368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AUTOMATED FEEDBACK AND TEACHER FEEDBACK: WRITING ACHIEVEMENT IN LEARNING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE AT A DISTANCE
Yazarlar: Ayse Taskıran,
Nil Goksel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1096260
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3325
0
FAVORİ
3325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Öğrencilerinin Yapay Zekâ Tabanlı Sistemlerin Kullanımı ve Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nil Göksel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.937331
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
937
0
FAVORİ
937
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğrenmede Kişisel Öğrenme Ortamlarının Kullanımı: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Örneği
Yazarlar:
Nil Göksel
,
Mehmet Emin Mutlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.739788
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1310
0
FAVORİ
1310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Book Review: Media Rich Instruction-Connecting Curriculum to All Learners
Yazarlar:
Nil Goksel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.446813
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
806
0
FAVORİ
806
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kişisel öğrenme ortamının İngilizce öğreniminde kullanımı
Yazarlar:
Nil Göksel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1097
0
FAVORİ
1097
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Book Review: Mobile Technologies and Augmented Reality in Open Education
Yazarlar:
Nil Goksel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.417889
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1077
0
FAVORİ
1077
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BOOK REVIEW OPEN EDUCATION: FROM OERs to MOOCs
Yazarlar:
Nil Goksel Canbek
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
767
0
FAVORİ
767
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
(Editöre Mektup) Kişisel öğrenme ortamları
Yazarlar:
Nil Göksel Canbek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1288
0
FAVORİ
1288
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sayısal gelecekte yeni adım: akıllı kişisel yardımcılar
Yazarlar:
Nil Göksel-canbek
,
Mehmet Emin Mutlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2371
0
FAVORİ
2371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan öğretme ve öğrenme: uzaktan eğitimin temelleri
Yazarlar:
Okutman Nil Göksel Canbek
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8468
0
FAVORİ
8468
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Adam Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Hakemlik
Acta Infologica
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Yayınlar
AUTOMATED FEEDBACK AND TEACHER FEEDBACK: WRITING ACHIEVEMENT IN LEARNING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE AT A DISTANCE
Yazarlar: Ayse Taskıran,
Nil Goksel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1096260
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3325
6
ATIF
0
FAVORİ
3325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat