Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nuri Karasakaloğlu
Prof. Dr.
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
7
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
13
7
Yayın
3
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe Eğitimi
Kurum
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Doğru ve Akıcı Sessiz Sözcük Okuma Düzeyinin Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerisi ve Okuma Motivasyonu ile İlişkisi
Yazarlar:
Seda Saraçlı Çelik
,
Nuri Karasakaloğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.814589
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
974
0
FAVORİ
974
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ BİLGİLENDİRİCİ METİNLERDE GEÇEN SÖZCÜKLERİN KÖKENLERİ BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nuri Karasakaloğlu
,
Berker Bulut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.815084
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
899
0
FAVORİ
899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Öykü Yazma Becerilerinin Geliştirilmesi*
Yazarlar:
Övgü Özkan
,
Nuri Karasakaloğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4150
0
FAVORİ
4150
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkin Dinleme Eğitiminin Dinlediğini ve Okuduğunu Anlama Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Nuri Karasakaloğlu
,
Berker Bulut
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1923
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3252
0
FAVORİ
3252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Okuma Öz-Yeterliklerine İlişkin Algıları/ Prımary School Teachers' Crıtıcal Readıng Self-Effıcacy Perceptıons
Yazarlar:
Nuri Karasakaloğlu
,
A. Saracaloğlu
, Serap Yılmaz Özelçi
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1695
0
FAVORİ
1695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Teknoloji Tutumları İle Bilgi Teknolojilerini Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nuri Karasakaloğlu
,
A. Seda Saracaloğlu
, Sanem Uça
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1635
0
FAVORİ
1635
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Öğretimde Kullandıkları Yöntem ve Tekniklere İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
A.seda Saracaloğlu
,
Nuri Karasakaloğlu
Yayın Bilgisi: 2011 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1560
0
FAVORİ
1560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Kastamonu Education Journal
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Doğru ve Akıcı Sessiz Sözcük Okuma Düzeyinin Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerisi ve Okuma Motivasyonu ile İlişkisi
Yazarlar:
Seda Saraçlı Çelik
,
Nuri Karasakaloğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.814589
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
974
2
ATIF
0
FAVORİ
974
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ BİLGİLENDİRİCİ METİNLERDE GEÇEN SÖZCÜKLERİN KÖKENLERİ BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nuri Karasakaloğlu
,
Berker Bulut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.815084
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
899
2
ATIF
0
FAVORİ
899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkin Dinleme Eğitiminin Dinlediğini ve Okuduğunu Anlama Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Nuri Karasakaloğlu
,
Berker Bulut
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1923
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3252
9
ATIF
0
FAVORİ
3252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat