Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nuran Çaylıoğlu İşnel
Uzman
Londra Büyükelçiliği Eğitim Müşavirliği
Yayın
3
Hakemlik
0
3
Yayın
0
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Kurum
Londra Büyükelçiliği Eğitim Müşavirliği
Popüler Yayınları
Okuma Stratejilerinin Üst Düzey Düşünme Becerileri ile Okuduğunu Anlama Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Nuran Çaylıoğlu İşnel
,
Ahmet Benzer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
696
0
ATIF
1
FAVORİ
696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Kitap Edinme Eğilimleri
Yazarlar:
Kübra Karadağ
,
Nuran Çaylıoğlu İşnel
,
Ahmet Benzer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.1553932
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
168
0
ATIF
1
FAVORİ
168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Kitap Edinme Eğilimleri
Yazarlar:
Kübra Karadağ
,
Nuran Çaylıoğlu İşnel
,
Ahmet Benzer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.1553932
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
168
1
FAVORİ
168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Stratejilerinin Üst Düzey Düşünme Becerileri ile Okuduğunu Anlama Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Nuran Çaylıoğlu İşnel
,
Ahmet Benzer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
696
1
FAVORİ
696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pandemi Öncesinde Yüz Yüze, Pandemi Sırasında Uzaktan ve Tekrar Yüz Yüze Eğitimde Değişen Öğretmen Tercihleri
Yazarlar:
Kübra Karadağ
,
Büşra Evci
,
Miray Devecioğlu
,
Nuran Çaylıoğlu İşnel
,
Ahmet Benzer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.57531
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
99
0
FAVORİ
99
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat