Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nurdan Kavaklı Ulutaş
Dr. Öğr. Üyesi
İZMİR DEMOKRASİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
10
3
Yayın
5
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
0000-0001-9572-9491
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
İZMİR DEMOKRASİ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Eğitim Fakültesinde Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Narsisizm Düzeylerinin Siber Zorbalığa Duyarlık ve İnternet Bağımlılığı Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Miray Özözen Danacı
,
Nurdan Kavaklı
, Gülşah Tıkız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.472842
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1396
0
ATIF
1
FAVORİ
1396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Comparison of input modes: L2 comprehension and cognitive load
Yazarlar:
Ceyhun Karabıyık
,
Sezen Arslan
,
Nurdan Kavaklı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.134.9.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
596
0
FAVORİ
596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“I KNOW THAT I AM NO GOOD”: AN ANALYSIS INTO THE TRANSLATION ERRORS OF PRE-SERVICE EFL TEACHERS
Yazarlar:
Sezen Arslan
,
Nurdan Kavaklı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.517753
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1450
0
FAVORİ
1450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesinde Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Narsisizm Düzeylerinin Siber Zorbalığa Duyarlık ve İnternet Bağımlılığı Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Miray Özözen Danacı
,
Nurdan Kavaklı
, Gülşah Tıkız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.472842
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1396
1
FAVORİ
1396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Participatory Educational Research
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Hakemlik
Asya Studies
Contemporary English Language Studies
Journal of Computer and Education Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Tehlikedeki Diller Dergisi
Yayınlar
Comparison of input modes: L2 comprehension and cognitive load
Yazarlar:
Ceyhun Karabıyık
,
Sezen Arslan
,
Nurdan Kavaklı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.134.9.6
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
596
1
ATIF
0
FAVORİ
596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“I KNOW THAT I AM NO GOOD”: AN ANALYSIS INTO THE TRANSLATION ERRORS OF PRE-SERVICE EFL TEACHERS
Yazarlar:
Sezen Arslan
,
Nurdan Kavaklı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.517753
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1450
3
ATIF
0
FAVORİ
1450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat