Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Okan Sarıgöz
Doç. Dr.
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
2
8
Yayın
12
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0002-1616-9789
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Hayat Boyu Öğrenme
Kurum
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Bireysel Sosyal Medya Kullanımının Psikolojik Semptomlar Üzerine Etkileri
Yazarlar:
Mustafa Sarsu
,
Okan Sarıgöz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.786579
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
996
0
ATIF
2
FAVORİ
996
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN ANALYTICAL STUDY RELATED LEARNING WITH FLIPPED CLASSROOMS MODEL
Yazarlar:
Okan Sarıgöz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1183
0
ATIF
1
FAVORİ
1183
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lifelong Learning and Student Awareness
Yazarlar:
Okan Sarıgöz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.581635
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1308
0
ATIF
1
FAVORİ
1308
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL YÖNETİCİLERİNİN KAPSAYICI EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ, YAŞADIKLARI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: NİTEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Aynur Erdoğan
,
Faruk Hoplamaz
,
Gülay Atmaca
,
Adem Kesik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.56677/mkuefder.1206638
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1254
6
ATIF
1
FAVORİ
1254
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMI MADDENİN DOĞASI KONUSUNDAKİ BAŞARI DÜZEYLERİ: YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ ÜZERİNDEN BİR ANALİZ
Yazarlar:
Abdulkadir Özkaya
,
Okan Sarıgöz
,
Abdulkadir Demir
,
Ahmet Bozak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: 10.7884/teke.1339900
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
304
1
ATIF
1
FAVORİ
304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul ve Ortaokul Derslerinin Öğretim Programlarında Yer Alan Çevreyle İlgili Kazanımların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Abdulkadir Özkaya
,
Mehmet Şentürk
,
Orçun Bozkurt
,
Okan Sarıgöz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1262187
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
279
0
FAVORİ
279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMI MADDENİN DOĞASI KONUSUNDAKİ BAŞARI DÜZEYLERİ: YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ ÜZERİNDEN BİR ANALİZ
Yazarlar:
Abdulkadir Özkaya
,
Okan Sarıgöz
,
Abdulkadir Demir
,
Ahmet Bozak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: 10.7884/teke.1339900
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
304
1
FAVORİ
304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programının 21. Yüzyıl Becerileri Yönünden İncelenmesi / Examination of Secondary School Mathematics Curriculum in Terms of 21st Century Skills
Yazarlar:
Okan Sarıgöz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1200499
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1350
0
FAVORİ
1350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL YÖNETİCİLERİNİN KAPSAYICI EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ, YAŞADIKLARI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: NİTEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Aynur Erdoğan
,
Faruk Hoplamaz
,
Gülay Atmaca
,
Adem Kesik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.56677/mkuefder.1206638
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1254
1
FAVORİ
1254
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireysel Sosyal Medya Kullanımının Psikolojik Semptomlar Üzerine Etkileri
Yazarlar:
Mustafa Sarsu
,
Okan Sarıgöz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.786579
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
996
2
FAVORİ
996
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lifelong Learning and Student Awareness
Yazarlar:
Okan Sarıgöz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.581635
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1308
1
FAVORİ
1308
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN ANALYTICAL STUDY RELATED LEARNING WITH FLIPPED CLASSROOMS MODEL
Yazarlar:
Okan Sarıgöz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1183
1
FAVORİ
1183
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Okan Sarıgöz
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1190
0
FAVORİ
1190
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Editörlük
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Teknik Editör , Editör
Hakemlik
Asya Öğretim Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Türkiye Mesleki ve Sosyal Bilimler Dergisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMI MADDENİN DOĞASI KONUSUNDAKİ BAŞARI DÜZEYLERİ: YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ ÜZERİNDEN BİR ANALİZ
Yazarlar:
Abdulkadir Özkaya
,
Okan Sarıgöz
,
Abdulkadir Demir
,
Ahmet Bozak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: 10.7884/teke.1339900
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
304
1
ATIF
1
FAVORİ
304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL YÖNETİCİLERİNİN KAPSAYICI EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ, YAŞADIKLARI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: NİTEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Aynur Erdoğan
,
Faruk Hoplamaz
,
Gülay Atmaca
,
Adem Kesik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.56677/mkuefder.1206638
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1254
6
ATIF
1
FAVORİ
1254
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat