Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özlem Sarıkaya
Prof. Dr.
İstanbul Okan Üniversitesi Tıp Fakültesi
Yayın
7
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
14
7
Yayın
13
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
0000-0002-6962-1185
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Tıp Eğitimi
Kurum
İstanbul Okan Üniversitesi Tıp Fakültesi
Yayınlar
Marmara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Öğrencilerinin Farklı Öğrenme Uygulamalarına Bakış Açılarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Sevim
,
Sezin Kıroğlu Uzun
,
Alper Yıldırım
,
Berrak Yeğen
,
Özlem Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.1082670
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
364
0
FAVORİ
364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between The Learning Styles and Academic Performance of Medical Faculty Students
Yazarlar:
Dilek Arici
,
Özlem Sarıkaya
,
Ayşegül Yabacı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Clinical and Experimental Health Sciences
DOI: 10.33808/clinexphealthsci.853910
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1489
0
FAVORİ
1489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tıp fakültelerinin sosyal hesap verebilirliğe yönelik görüşleri; nitel bir çalışma
Yazarlar:
Selçuk Akturan
,
Özlem Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.716834
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1023
0
FAVORİ
1023
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TIP ÖĞRENCİLERİ İÇİN ÖNEMLİ OLAN MENTÖR DAVRANIŞLARI:BAĞLANMA TEORİSİ VE MENTÖR SİSTEMLERİ
Yazarlar:
Sinem Yıldız İnanıcı
,
Özlem Sarıkaya
, Melike Şahiner
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17942/sted.452597
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1036
0
FAVORİ
1036
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Gözüyle Klinik Öncesi Dönemde Birinci Basamak Deneyiminden Kazanımlar
Yazarlar:
Çiğdem Apaydın Kaya
,
Özlem Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Konuralp Medical Journal
DOI: 10.18521/ktd.458585
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1127
0
FAVORİ
1127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Epistemolojik İnanç Ölçeğinin Tıp Eğitimi Alanı İçin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Şeyda Ferah Arslan
,
Özlem Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.434912
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1231
0
FAVORİ
1231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin öğrenme stilleri, öğrenme yöntemleri ve öğrenme ortamlarına uyum sağlamalarını etkiler mi?
Yazarlar: Kenan Topal,
Özlem Sarıkaya
, Ramazan Basturk, Akile Buke
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Marmara Medical Journal
DOI: 10.5472/MMJoa.2802.04
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1847
0
FAVORİ
1847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Clinical and Experimental Health Sciences
Konuralp Medical Journal
Marmara Medical Journal
Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi
Tıp Eğitimi Dünyası
Editörlük
Tıp Eğitimi Dünyası
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Journal of Medical Education and Family Medicine
Hakemlik
Clinical and Experimental Health Sciences
Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi
Tıp Eğitimi Dünyası
Turkish Journal of Public Health
Yayınlar
The Relationship between The Learning Styles and Academic Performance of Medical Faculty Students
Yazarlar:
Dilek Arici
,
Özlem Sarıkaya
,
Ayşegül Yabacı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Clinical and Experimental Health Sciences
DOI: 10.33808/clinexphealthsci.853910
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1489
2
ATIF
0
FAVORİ
1489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tıp fakültelerinin sosyal hesap verebilirliğe yönelik görüşleri; nitel bir çalışma
Yazarlar:
Selçuk Akturan
,
Özlem Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.716834
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1023
1
ATIF
0
FAVORİ
1023
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Epistemolojik İnanç Ölçeğinin Tıp Eğitimi Alanı İçin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Şeyda Ferah Arslan
,
Özlem Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.434912
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1231
1
ATIF
0
FAVORİ
1231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat