Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özgür Osman Demir
Arş. Gör.
HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
14
3
Yayın
0
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
İletişim ve Medya Çalışmaları
Eğitim
Uygulamalı ve Gelişimsel Psikoloji
Kurum
HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
ALGILANAN TOPLUMSAL DESTEK ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇE FORMU PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Didem Aydoğan
,
Suna Eryigit-madzwamuse
,
Özgür Osman Demir
,
Gökhan Aksu
,
Yalçın Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.21560/spcd.vi.1394842
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
206
0
FAVORİ
206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM DÜZEYLERİNE GÖRE SINIFLANDIRILMASINDA KARİYER UYUM YETENEKLERİNİN ROLÜ
Yazarlar:
Ahmet Ayaz
,
Özgür Osman Demir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1013
0
FAVORİ
1013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye Ölçme Araçları Dizininde Yer Alan Açımlayıcı Faktör Analizi Çalışmalarının Paralel Analiz Sonuçları İle Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ufuk Akbaş
,
Ersoy Karabay
,
Merve Yıldırım-seheryeli
,
Ahmet Ayaz
,
Özgür Osman Demir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.453786
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2479
0
FAVORİ
2479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Türkiye Ölçme Araçları Dizininde Yer Alan Açımlayıcı Faktör Analizi Çalışmalarının Paralel Analiz Sonuçları İle Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ufuk Akbaş
,
Ersoy Karabay
,
Merve Yıldırım-seheryeli
,
Ahmet Ayaz
,
Özgür Osman Demir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.453786
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2479
14
ATIF
0
FAVORİ
2479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat