avatar
V. Özlem Akgün Doç. Dr. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ULUSLARARASI TİCARET BÖLÜMÜ
Yayın 18 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 2 TR Dizin Atıf 19
18 Yayın
7 Hakemlik
2 CrossRef Atıf
19 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ULUSLARARASI TİCARET BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

0

3

602

0

2

774

1

2

803

0

1

355

Yayınlar

0

178

1

139

E-Wom’un Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi
DOI: 10.52642/susbed.1476294
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 257

1

257

2

803

1

467

3

602

1

355

0

246

1

876

2

774

0

97

0

116

Yayınlar

1

2

803

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.