avatar
V. Özlem Akgün Doç. Dr. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ULUSLARARASI TİCARET BÖLÜMÜ
Yayın 18 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 2 TR Dizin Atıf 19
18 Yayın
7 Hakemlik
2 CrossRef Atıf
19 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ULUSLARARASI TİCARET BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

0

3

645

0

2

840

1

2

946

0

1

381

Yayınlar

0

233

1

170

E-Wom’un Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi
DOI: 10.52642/susbed.1476294
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 295

1

295

2

946

1

486

3

645

1

381

0

259

1

972

2

840

0

111

0

131

Yayınlar

1

2

946

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.