avatar
V. Özlem Akgün Doç. Dr. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ULUSLARARASI TİCARET BÖLÜMÜ
Yayın 18 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 1 TR Dizin Atıf 19
18 Yayın
7 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
19 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ULUSLARARASI TİCARET BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

0

3

579

0

2

721

0

1

693

Yayınlar

0

104

1

107

E-Wom’un Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi
DOI: 10.52642/susbed.1476294
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 223

1

223

1

693

1

446

3

579

1

331

0

223

1

811

2

721

0

93

0

109

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.