avatar
Özlem Karaman Dr. Öğretim Görevlisi İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA SOSYAL BİLİMLER MYO PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ PAZARLAMA PR.
Yayın 6 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 1
6 Yayın
0 Hakemlik
1 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları Örgütsel, Kişilerarası ve Kültürlerarası İletişim Reklamcılık Pazarlama Dijital Pazarlama Reklam Tüketici Davranışı Spor ve Dinlence İşletmeciliği

Kurum

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA SOSYAL BİLİMLER MYO PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ PAZARLAMA PR.

Popüler Yayınları

Dünden Bugüne Passolig Pazarlama İletişimi Süreci
DOI: 10.31680/gaunjss.1238286
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 479

0

1

479

0

1

644

İÇERİK PAZARLAMASINDA MESAJ STRATEJİSİ BELİRLEME: OTOMOBİL MARKALARI ÜZERİNE BİR ANALİZ
Yayın Bilgisi: 2023 , Beykoz Akademi Dergisi
DOI: 10.14514/beykozad.1360225
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 292

0

1

292

Yayınlar

İÇERİK PAZARLAMASINDA MESAJ STRATEJİSİ BELİRLEME: OTOMOBİL MARKALARI ÜZERİNE BİR ANALİZ
Yayın Bilgisi: 2023 , Beykoz Akademi Dergisi
DOI: 10.14514/beykozad.1360225
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 292

1

292

1

644

Dünden Bugüne Passolig Pazarlama İletişimi Süreci
DOI: 10.31680/gaunjss.1238286
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 479

1

479

0

2564

0

410

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

1

0

2564

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.