Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Pinar Yıldız
Doç.
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
9
5
Yayın
8
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Temel Cebir Kavramlarına İlişkin Öğrenci Bilgisi
Yazarlar:
Pinar Yıldız
, İffet Elif Yetkin Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2516
0
ATIF
1
FAVORİ
2516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Definitions of Algebraic Expression and Equation
Yazarlar:
Pinar Yıldız
,
Azime Atay
,
S. Koza Çiftçi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.755359
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
953
0
FAVORİ
953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Temel Cebir Kavramlarına İlişkin Öğrenci Bilgisi
Yazarlar:
Pinar Yıldız
, İffet Elif Yetkin Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2516
1
FAVORİ
2516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamaları
Yazarlar:
Pınar Yıldız
,
Azime Atay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.602915
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3294
0
FAVORİ
3294
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Gender on Algebra Achievement: The Meta-Analysis of Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS)
Yazarlar:
S. Koza Çiftçi
,
Pınar Yıldız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.568545
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
0
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİĞE İLİŞKİN İNANÇLARI
Yazarlar:
Pınar Yıldız
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/efd.91453
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2200
0
FAVORİ
2200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamaları
Yazarlar:
Pınar Yıldız
,
Azime Atay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.602915
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3294
2
ATIF
0
FAVORİ
3294
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİĞE İLİŞKİN İNANÇLARI
Yazarlar:
Pınar Yıldız
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/efd.91453
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2200
7
ATIF
0
FAVORİ
2200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat