Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Rıdvan Dökmeci
Yüksek Lisans
TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI UŞAK
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
2
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
Hayat Boyu Öğrenme
Kurum
TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI UŞAK
Popüler Yayınları
Lise Öğrencilerinin Sosyal Medyayı Eğitsel Amaçlı Kullanımları ile Sınav Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Rıdvan Dökmeci
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1464795
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
53
0
ATIF
1
FAVORİ
53
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Lise Öğrencilerinin Sosyal Medyayı Eğitsel Amaçlı Kullanımları ile Sınav Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Rıdvan Dökmeci
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1464795
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
53
1
FAVORİ
53
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri İle Sosyal Medyayı Eğitsel Kabullenme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Rıdvan Dökmeci
,
Hakan Gülveren
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1272142
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
627
0
FAVORİ
627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Lise Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri İle Sosyal Medyayı Eğitsel Kabullenme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Rıdvan Dökmeci
,
Hakan Gülveren
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1272142
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
627
1
ATIF
0
FAVORİ
627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat