Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ramazan Yıldırım
Dr.
KÜTAHYA TİCARET VE SANAYİ ODASI MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Yayın
12
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
17
12
Yayın
8
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
0000-0001-5727-5134
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Coğrafya Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
KÜTAHYA TİCARET VE SANAYİ ODASI MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Popüler Yayınları
İlköğretim II. Kademe Sosyal Bilgiler Derslerinde Gezi-Gözlem Yönteminin Uygulanma Durumunun İncelenmesi
Yazarlar: Ahmet Ali Gazel,
Ramazan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
907
0
ATIF
1
FAVORİ
907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının “Eğitim Tarihi” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ramazan Yurtseven
,
Ramazan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.1441638
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
158
0
FAVORİ
158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Bakış Açılarından Milli Mücadele Yılları ve Mustafa Kemal Atatürk
Yazarlar:
Ceren Utkugün
,
Ramazan Yıldırım
,
Ferihan Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
309
0
FAVORİ
309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Küresel Isınma ve İklim Değişikliğine Yönelik Bilgi ve Algıları
Yazarlar:
Ramazan Yıldırım
,
Ceren Utkugün
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1276147
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1022
0
FAVORİ
1022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Becerilerinin Öğretimine İlişkin Öz Yeterlik Algıları / Teachers' Perceptions of Self-Efficacy in Teaching 21st-Century Skills
Yazarlar:
Ramazan Yıldırım
,
Ceren Utkugün
,
Ramazan Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1159560
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1428
0
FAVORİ
1428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Gezilerden Yararlanma
Yazarlar:
Ramazan Yıldırım
,
Şaban Ortak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
682
0
FAVORİ
682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Authentic Learning Approach on Academic Achievement and Attitudes in Social Studies Course
Yazarlar:
Ramazan Yıldırım
,
Şaban Ortak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1827
0
FAVORİ
1827
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otantik Öğrenme Yaklaşımının Sosyal Bilgiler Dersinde 21.Yüzyıl Öğrenme ve Yenilenme Becerilerinin Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Ramazan Yıldırım
,
Şaban Ortak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.943513
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1028
0
FAVORİ
1028
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
High School Students' Metaphorical Perceptions about the Concept of Soil
Yazarlar:
Ramazan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Review of International Geographical Education Online
DOI: 10.33403/rigeo.825147
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
414
0
FAVORİ
414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Relationship between Geography-Tourism and Tourism's Effects According to High School Students
Yazarlar:
Nusret Koca
,
Ramazan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Review of International Geographical Education Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1830
0
FAVORİ
1830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Din Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Ramazan Yıldırım
,
Ahmet Ali Gazel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.380720
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1477
0
FAVORİ
1477
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim II. Kademe Sosyal Bilgiler Derslerinde Gezi-Gözlem Yönteminin Uygulanma Durumunun İncelenmesi
Yazarlar: Ahmet Ali Gazel,
Ramazan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
907
1
FAVORİ
907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM II. KADEME ÖĞRENCİLERİNİN MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİ ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI
Yazarlar: Gürbüz Ocak,
Ramazan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
854
0
FAVORİ
854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Psychology and Educational Studies
International Journal of Social Science Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Review of International Geographical Education Online
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Social Science Research
Journal of Innovative Research in Social Studies
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Lise Öğrencilerinin Küresel Isınma ve İklim Değişikliğine Yönelik Bilgi ve Algıları
Yazarlar:
Ramazan Yıldırım
,
Ceren Utkugün
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1276147
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1022
1
ATIF
0
FAVORİ
1022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otantik Öğrenme Yaklaşımının Sosyal Bilgiler Dersinde 21.Yüzyıl Öğrenme ve Yenilenme Becerilerinin Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Ramazan Yıldırım
,
Şaban Ortak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.943513
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1028
3
ATIF
0
FAVORİ
1028
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Din Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Ramazan Yıldırım
,
Ahmet Ali Gazel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.380720
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1477
8
ATIF
0
FAVORİ
1477
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat