Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şule Betül Tosuntaş
Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi
Yayın
13
Hakemlik
31
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
49
13
Yayın
31
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
49
TR Dizin Atıf
0000-0002-0731-6505
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Öğretim Teknolojileri
Kurum
Bursa Uludağ Üniversitesi
Popüler Yayınları
Teknopedagojik Alan Bilgisi Yeterlikleri Açısından Öğretmen Performansı
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zuhal Cubukcu
,
Gary Beauchamp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.726886
ATIF
3
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1091
3
ATIF
3
FAVORİ
1091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KARA TAHTADAN ETKİLEŞİMLİ TAHTAYA GEÇİŞ: ÖĞRETMENLERİN ETKİLEŞİMLİ TAHTA KABUL VE KULLANIMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zuhal Cubukcu
, Gary Beauchamp
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.725694
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1707
3
ATIF
2
FAVORİ
1707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonunun Önündeki Engellere Bütüncül Bir Bakış
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zühal Çubukçu
,
Tuğba İnci
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.613969
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3441
7
ATIF
1
FAVORİ
3441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Tuğba İnci
,
Zuhal Cubukcu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.673651
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
982
0
ATIF
1
FAVORİ
982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yetişkinler arasında sosyal kaygı ve sosyal medya bağımlılığı: 'Sofalising'in aracı rolü
Yazarlar:
Kagan Kırcaburun
,
Şule Betül Tosuntaş
,
Emrah Emirtekin
,
Gülşah Koç
,
Muhammed Bahtiyar
,
Mark Griffiths
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Düzce Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
607
0
FAVORİ
607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknopedagojik Alan Bilgisi Yeterlikleri Açısından Öğretmen Performansı
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zuhal Cubukcu
,
Gary Beauchamp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.726886
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1091
3
FAVORİ
1091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KARA TAHTADAN ETKİLEŞİMLİ TAHTAYA GEÇİŞ: ÖĞRETMENLERİN ETKİLEŞİMLİ TAHTA KABUL VE KULLANIMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zuhal Cubukcu
, Gary Beauchamp
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.725694
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1707
2
FAVORİ
1707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kodlama Eğitiminde İşbirlikli Öğrenme Yaklaşımı: Eşli Kodlama
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Emrah Emirtekin
,
Kagan Kircaburun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.680327
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1866
0
FAVORİ
1866
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Tuğba İnci
,
Zuhal Cubukcu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.673651
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
982
1
FAVORİ
982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ DERSİNİN ÖĞRETİM ÜYELERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
, Engin Karadağ, Şahin Danişman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Social Inquiry
DOI: 10.37093/ijsi.746491
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1225
0
FAVORİ
1225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonunun Önündeki Engellere Bütüncül Bir Bakış
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zühal Çubukçu
,
Tuğba İnci
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.613969
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3441
1
FAVORİ
3441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim ve Öğretim Teknolojileri Konusunda Yapılan Tezlerin İncelenmesi 2013-2018
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
, Emrah Emirtekin, İrfan Süral
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2854
0
FAVORİ
2854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yeniliklerin Yayılması Teorisi Bağlamında Öğretmen Adaylarının Bulut Teknolojisi Kullanımlarını Etkileyen Faktörler
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zühal Çubukçu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555091
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3531
0
FAVORİ
3531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN YETENEKLİ/ZEKALI ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİNİN YERİ
Yazarlar:
Zühal Çubukçu
,
Şule Betül Tosuntaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5015
0
FAVORİ
5015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ KABUL MODELİ ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL TEKNOLOJİLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ / INVESTIGATION OF PRE-SERVICE TEACHERS' OPINIONS TOWARD MOBILE TECHNOLOGIES WITHIN THE FRAME OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL
Yazarlar:
Zuhal Çubukçu
,
Şule Betül Tosuntaş
,
Kağan Kırcaburun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1158
0
FAVORİ
1158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI DERSİNİN TEKNOLOJİ ENTEGRASYONUNA KATKISI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Zühal Çubukçu,
Şule Betül Tosuntaş
,
Tuğba İnci
,
Kağan Kırcaburun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2127
0
FAVORİ
2127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Benlik Saygısının Öğretmenlerin Mesleki Motivasyonuna Etkisi: Öz-Yeterlilik Aracılığının Yapısal Eşitlik Modeliyle Test Edilmesi
Yazarlar:
Şahin Danışman
,
Şerife Koza Çiftçi
,
Şule Betül Tosuntaş
,
Engin Karadağ
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Psikoloji Çalışmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1346
0
FAVORİ
1346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Social Inquiry
Kastamonu Education Journal
lnternational Journal of Geography and Geography Education
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Psikoloji Çalışmaları
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Uluslararası Düzce Eğitim Bilimleri Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Editörlük
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Humanistic Perspective
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Teacher Education and Educators
Kaygı. Bursa Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Participatory Educational Research
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
Teknopedagojik Alan Bilgisi Yeterlikleri Açısından Öğretmen Performansı
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zuhal Cubukcu
,
Gary Beauchamp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.726886
ATIF
3
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1091
3
ATIF
3
FAVORİ
1091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KARA TAHTADAN ETKİLEŞİMLİ TAHTAYA GEÇİŞ: ÖĞRETMENLERİN ETKİLEŞİMLİ TAHTA KABUL VE KULLANIMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zuhal Cubukcu
, Gary Beauchamp
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.725694
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1707
3
ATIF
2
FAVORİ
1707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ DERSİNİN ÖĞRETİM ÜYELERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
, Engin Karadağ, Şahin Danişman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Social Inquiry
DOI: 10.37093/ijsi.746491
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1225
1
ATIF
0
FAVORİ
1225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonunun Önündeki Engellere Bütüncül Bir Bakış
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zühal Çubukçu
,
Tuğba İnci
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.613969
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3441
7
ATIF
1
FAVORİ
3441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yeniliklerin Yayılması Teorisi Bağlamında Öğretmen Adaylarının Bulut Teknolojisi Kullanımlarını Etkileyen Faktörler
Yazarlar:
Şule Betül Tosuntaş
,
Zühal Çubukçu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555091
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3531
2
ATIF
0
FAVORİ
3531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat