Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serap Tüfekçi Aslım
Dr. Öğr. Üyesi
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
2
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
1
2
Yayın
6
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Öğretim Kuramları
Eğitim Programları ve Öğretim (Diğer)
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
21. Yüzyıl Becerileri Işığında 2018 Coğrafya Dersi Öğretim Programı’nın İncelenmesi
Yazarlar:
Serap Tüfekçi Aslım
,
İlknur Tanrıkulu
,
Ömer Faruk Dağ
, Livan Ozan Ataş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1500718
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
287
0
ATIF
1
FAVORİ
287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
21. Yüzyıl Becerileri Işığında 2018 Coğrafya Dersi Öğretim Programı’nın İncelenmesi
Yazarlar:
Serap Tüfekçi Aslım
,
İlknur Tanrıkulu
,
Ömer Faruk Dağ
, Livan Ozan Ataş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1500718
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
287
1
FAVORİ
287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının E-Öğrenme Stilleri ile Dijital Okuryazarlık Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Serap Tüfekçi Aslım
,
Gülçin Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1337594
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
566
0
FAVORİ
566
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Anadolu University Journal of Education Faculty
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının E-Öğrenme Stilleri ile Dijital Okuryazarlık Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Serap Tüfekçi Aslım
,
Gülçin Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1337594
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
566
1
ATIF
0
FAVORİ
566
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat