Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serkan Arıkan
Dr. Öğr. Üyesi
Yayın
6
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
34
6
Yayın
0
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
The Importance of Sample Weights and Plausible Values in Large-Scale Assessments
Yazarlar:
Serkan Arıkan
,
Ferah Özer
,
Vuslat Şeker
,
Güneş Ertaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.602765
ATIF
17
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4693
17
ATIF
1
FAVORİ
4693
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Importance of Sample Weights and Plausible Values in Large-Scale Assessments
Yazarlar:
Serkan Arıkan
,
Ferah Özer
,
Vuslat Şeker
,
Güneş Ertaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.602765
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4693
1
FAVORİ
4693
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Example of Empirical and Model Based Methods for Performance Descriptors: English Proficiency Test
Yazarlar:
Serkan Arıkan
,
Sevilay Kilmen
,
Mehmet Abi
,
Eda Üstünel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.477857
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1020
0
FAVORİ
1020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2015’de Türk Öğrencilerin Düşük Başarı Göstermelerinin Nedeni Değişen Madde Fonksiyonu (DMF) içeren maddeler midir?
Yazarlar:
Serkan Arıkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.466860
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
0
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Matematik Akademik Başarısını Yordayan Faktörler-TIMSS 2015
Yazarlar:
Mehmet Hayri Sarı
,
Serkan Arıkan
, Hülya Yıldızlı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.303689
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2300
0
FAVORİ
2300
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DEKİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME FIRSATLARI VE MATEMATİK PERFORMANSLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Serkan Arıkan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
862
0
FAVORİ
862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖSS ve LES ile Ölçülen Sayısal ve Sözel Beceriler Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Serkan Arıkan
, Ayres D'costa
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1363
0
FAVORİ
1363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
The Importance of Sample Weights and Plausible Values in Large-Scale Assessments
Yazarlar:
Serkan Arıkan
,
Ferah Özer
,
Vuslat Şeker
,
Güneş Ertaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.602765
ATIF
17
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4693
17
ATIF
1
FAVORİ
4693
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2015’de Türk Öğrencilerin Düşük Başarı Göstermelerinin Nedeni Değişen Madde Fonksiyonu (DMF) içeren maddeler midir?
Yazarlar:
Serkan Arıkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.466860
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
1
ATIF
0
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Matematik Akademik Başarısını Yordayan Faktörler-TIMSS 2015
Yazarlar:
Mehmet Hayri Sarı
,
Serkan Arıkan
, Hülya Yıldızlı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.303689
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2300
15
ATIF
0
FAVORİ
2300
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖSS ve LES ile Ölçülen Sayısal ve Sözel Beceriler Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Serkan Arıkan
, Ayres D'costa
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1363
1
ATIF
0
FAVORİ
1363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat