Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serkan Çankaya
İZMİR DEMOKRASİ ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Yayın
5
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
20
5
Yayın
11
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Teknolojileri
Kurum
İZMİR DEMOKRASİ ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Robotlarla Programlama Eğitimi: Öğrencilerin Deneyimlerinin ve Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Çankaya
,
Gürhan Durak
,
Eyup Yünkül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.343218
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6782
10
ATIF
1
FAVORİ
6782
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KENT YÖNETİMİ: SİMÜLASYONDA İDEAL KENTİ YARATMAK
Yazarlar:
Burak Hergüner
,
Serkan Çankaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Izmir Democracy University Social Sciences Journal
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
720
0
ATIF
1
FAVORİ
720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ARE ALARM BELLS RINGING IN ACADEMIA? CHATGPT AS A SAMPLE OF USING CHATBOTS IN EDUCATION
Yazarlar:
Gurhan Durak
,
Serkan Cankaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1353737
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
734
0
FAVORİ
734
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KENT YÖNETİMİ: SİMÜLASYONDA İDEAL KENTİ YARATMAK
Yazarlar:
Burak Hergüner
,
Serkan Çankaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Izmir Democracy University Social Sciences Journal
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
720
1
FAVORİ
720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış Gerçeklik: Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi
Yazarlar:
İbrahim Sünger
,
Serkan Çankaya
,
Gürhan Durak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Computers in Education
DOI: 10.5281/zenodo.7504724
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
559
0
FAVORİ
559
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Augmented Reality: Historical Development and Area of Usage
Yazarlar: İbrahim Sünger,
Serkan Çankaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.615499
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2923
0
FAVORİ
2923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Robotlarla Programlama Eğitimi: Öğrencilerin Deneyimlerinin ve Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Çankaya
,
Gürhan Durak
,
Eyup Yünkül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.343218
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6782
1
FAVORİ
6782
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Computers in Education
Izmir Democracy University Social Sciences Journal
Journal of Educational Technology and Online Learning
Turkish Online Journal of Distance Education
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Editörlük
International Journal of Computers in Education
Sekreter
Hakemlik
International Journal of Computers in Education
Izmir Democracy University Social Sciences Journal
Journal of Educational Technology and Online Learning
Participatory Educational Research
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Augmented Reality: Historical Development and Area of Usage
Yazarlar: İbrahim Sünger,
Serkan Çankaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.615499
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2923
10
ATIF
0
FAVORİ
2923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Robotlarla Programlama Eğitimi: Öğrencilerin Deneyimlerinin ve Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Çankaya
,
Gürhan Durak
,
Eyup Yünkül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.343218
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6782
10
ATIF
1
FAVORİ
6782
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat