Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şeyma Aksakal Taşkıran
Dr. Arş. Gör.
Fırat Üniversitesi
Yayın
4
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
3
4
Yayın
3
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
0000-0001-8452-3690
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
Fırat Üniversitesi
Yayınlar
Determination of Teachers' Awareness of Environmental Ethics
Yazarlar:
Alparslan Kılınç
,
Sevim Kızmaz
,
Şeyma Aksakal Taşkıran
,
İrfan Emre
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Scholars in Education
DOI: 10.52134/ueader.1557613
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
98
0
FAVORİ
98
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Yapay Zekaya İlişkin Tutumlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Şeyma Aksakal
,
İrfan Emre
,
Mehmet Özbek
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1004
0
FAVORİ
1004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Şeyma Aksakal Taşkıran
,
Ömer Yılayaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.1445203
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
343
0
FAVORİ
343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Etkinliklerinde Sanata Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Şeyma Aksakal
,
Ömer Yılayaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.488957
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1659
0
FAVORİ
1659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Scholars in Education
Turkish Journal of Educational Studies
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Etkinliklerinde Sanata Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Şeyma Aksakal
,
Ömer Yılayaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.488957
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1659
3
ATIF
0
FAVORİ
1659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat