avatar
Salim Pilav Prof. Dr. ANKARA YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 17 CrossRef Atıf 17 TR Dizin Atıf 100
11 Yayın
17 Hakemlik
17 CrossRef Atıf
100 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Türkçe Eğitimi Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi, Yeni Türk Dili

Kurum

ANKARA YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

TÜBİTAK ÇOCUK KİTAPLARININ ÇOCUK EDEBİYATI YÖNÜNDEN İNCELENMESİ
DOI: 10.30783/nevsosbilen.872141
ATIF 2 FAVORİ 10 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2433

2

10

2433

Türkçe Eğitimi Açısından Celal Nuri İleri’nin “Yeni Alfabe ve İmla Dersleri” Adlı Eseri
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.582026
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1661

1

1

1661

Yayınlar

Okuma Çemberi Yönteminin Öğrencilerin Okuma Tutumlarına ve Eleştirel Okuma Becerisine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1290367
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1376

0

1376

0

301

TÜBİTAK ÇOCUK KİTAPLARININ ÇOCUK EDEBİYATI YÖNÜNDEN İNCELENMESİ
DOI: 10.30783/nevsosbilen.872141
FAVORİ 10 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2433

10

2433

0

2929

1

1661

0

1134

0

1866

0

8009

0

35506

Yayınlar

TÜBİTAK ÇOCUK KİTAPLARININ ÇOCUK EDEBİYATI YÖNÜNDEN İNCELENMESİ
DOI: 10.30783/nevsosbilen.872141
ATIF 2 FAVORİ 10 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2433

2

10

2433

9

0

2929

Türkçe Eğitimi Açısından Celal Nuri İleri’nin “Yeni Alfabe ve İmla Dersleri” Adlı Eseri
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.582026
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1661

1

1

1661

2

0

1134

3

0

8009

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.