Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tezcan Kartal
Dr.
AHI EVRAN UNIVERSITY
Yayın
10
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
8
10
Yayın
3
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
AHI EVRAN UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Fen eğitiminde bilgisayar destekli öğretimin öğrenci başarısına etkisi
Yazarlar:
Renan Şeker
,
Tezcan Kartal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.279699
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6728
4
ATIF
1
FAVORİ
6728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Stokiyometri Problemlerinin Çözümünde Kullandıkları Stratejilerin Orantısal Akıl Yürütme Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Tezcan Kartal
,
Büşra Kartal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1385
0
ATIF
1
FAVORİ
1385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Examining Adolescents’ Technology Addiction Levels Before and After COVID-19 Pandemic
Yazarlar: Renan Seker,
Tezcan Kartal
, Adem Tasdemir,
Ibrahim Serdar Kızıltepe
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.55549/jeseh.1381263
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
642
0
FAVORİ
642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN YETERLİK İNANÇLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİ YORDAMA GÜCÜ: HİYERARŞİK ÇOKLU REGRESYON ANALİZİ
Yazarlar:
Tansu Gönç
,
Tezcan Kartal
,
Talip Kırındı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.1229434
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1025
0
FAVORİ
1025
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Öğrenci Tutumları Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Cansu Handan Hacıoğlu
,
Tezcan Kartal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1100438
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1063
0
FAVORİ
1063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM YETERLİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ: ÇOK DEĞİŞKENLİ VARYANS ANALİZİ
Yazarlar:
İbrahim Serdar Kızıltepe
,
Tezcan Kartal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.1075430
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
597
0
FAVORİ
597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Extending Technology Acceptance Model with Scientific Epistemological and Science Teaching Efficacy Beliefs: A Study with Preservice Teachers
Yazarlar:
Tezcan Kartal
,
İbrahim Serdar Kızıltepe
,
Büşra Kartal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.1055590
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
656
0
FAVORİ
656
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Serdar Kızıltepe
,
Tezcan Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
461
0
FAVORİ
461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Science Teachers’ TPACK Development in a Technology-Enhanced Science Teaching Method Course
Yazarlar:
Tezcan Kartal
, İrem Dilek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.994458
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
914
0
FAVORİ
914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Stokiyometri Problemlerinin Çözümünde Kullandıkları Stratejilerin Orantısal Akıl Yürütme Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Tezcan Kartal
,
Büşra Kartal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1385
1
FAVORİ
1385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi
Yazarlar:
Tezcan Kartal
,
Havva Yamak
,
Nusret Kavak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.369250
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1122
0
FAVORİ
1122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen eğitiminde bilgisayar destekli öğretimin öğrenci başarısına etkisi
Yazarlar:
Renan Şeker
,
Tezcan Kartal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.279699
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6728
1
FAVORİ
6728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Journal of Education in Science Environment and Health
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Journal of Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Teknik Editör , Editör Yardımcısı
Hakemlik
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Öğrenci Tutumları Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Cansu Handan Hacıoğlu
,
Tezcan Kartal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1100438
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1063
2
ATIF
0
FAVORİ
1063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Science Teachers’ TPACK Development in a Technology-Enhanced Science Teaching Method Course
Yazarlar:
Tezcan Kartal
, İrem Dilek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.994458
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
914
1
ATIF
0
FAVORİ
914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi
Yazarlar:
Tezcan Kartal
,
Havva Yamak
,
Nusret Kavak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.369250
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1122
1
ATIF
0
FAVORİ
1122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen eğitiminde bilgisayar destekli öğretimin öğrenci başarısına etkisi
Yazarlar:
Renan Şeker
,
Tezcan Kartal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.279699
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6728
4
ATIF
1
FAVORİ
6728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat