avatar
Türker Toker Dr. Öğr. Üyesi UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 5 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 33 TR Dizin Atıf 19
5 Yayın
5 Hakemlik
33 CrossRef Atıf
19 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Kurum

UŞAK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

EĞİTİMCİLER İÇİN DİJİTAL YETERLİLİK ÖLÇEĞİ: UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Türker Toker , Ergün Akgün, Zeynep Cömert, Sultan Edip
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.801607
ATIF 16 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10963

16

1

10963

COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
ATIF 15 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1871

15

1

1871

Yayınlar

0

100

COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1871

1

1871

0

555

0

966

EĞİTİMCİLER İÇİN DİJİTAL YETERLİLİK ÖLÇEĞİ: UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Türker Toker , Ergün Akgün, Zeynep Cömert, Sultan Edip
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.801607
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10963

1

10963

Yayınlar

COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
ATIF 15 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1871

15

1

1871

1

0

555

An Application of Multilevel Mixture Item Response Theory Model
DOI: 10.21031/epod.893149
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 966

1

0

966

EĞİTİMCİLER İÇİN DİJİTAL YETERLİLİK ÖLÇEĞİ: UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Türker Toker , Ergün Akgün, Zeynep Cömert, Sultan Edip
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.801607
ATIF 16 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10963

16

1

10963

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.