Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tülay Görü Doğan
Dr. Öğr. Üyesi
YASAR UNIVERSITY
Yayın
5
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
1
5
Yayın
10
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
0000-0002-9442-8926
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
İletişim Eğitimi
İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları
Medya Okuryazarlığı
Sosyal Medya Çalışmaları
Yeni İletişim Teknolojileri
Yeni Medya
Öğretim Teknolojileri
Kurum
YASAR UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Sosyal medyanın öğrenme süreçlerinde kullanımı: ters-yüz edilmiş öğrenme yaklaşımına ilişkin öğrenen görüşleri
Yazarlar:
Yrd. Doç. Dr. Tülay Görü Doğan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7847
0
ATIF
1
FAVORİ
7847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Görünmek ya da Görünmemek: Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Kamera Görüntüsü Paylaşımının Etkileşim Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Tülay Görü Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.1030467
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
556
0
FAVORİ
556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görsel İletişim Aracı Olarak İnfografiklerin Öğrenme Süreçlerinde Kullanımı: Dijital Yerliler İçin Kuramsal Bir Çerçeve
Yazarlar:
Tülay Görü Doğan
,
T. Volkan Yüzer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.776543
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
973
0
FAVORİ
973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve uzaktan eğitim uygulamaları için ortam standartlarının belirlenmesi
Yazarlar:
Gaye Topa Çiftçi
,
Tülay Görü Doğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
883
0
FAVORİ
883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal medyanın öğrenme süreçlerinde kullanımı: ters-yüz edilmiş öğrenme yaklaşımına ilişkin öğrenen görüşleri
Yazarlar:
Yrd. Doç. Dr. Tülay Görü Doğan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7847
1
FAVORİ
7847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Uzaktan Bilgisayar Mühendisliği Lisans Eğitimine İlişkin Bir Model
Yazarlar:
Tülay Görü Doğan
, Gülsün Eby
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Gümüşhane Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17714/gufbed.2014.04.005
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2155
0
FAVORİ
2155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Erciyes İletişim Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
Selçuk İletişim
Hakemlik
Erciyes İletişim Dergisi
İnönü Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi
Yayınlar
Görünmek ya da Görünmemek: Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Kamera Görüntüsü Paylaşımının Etkileşim Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Tülay Görü Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.1030467
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
556
1
ATIF
0
FAVORİ
556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat