Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ümit Şahbaz
Prof. Dr.
BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
4
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
64
4
Yayın
6
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
64
TR Dizin Atıf
0000-0002-1775-8884
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Zihinsel Engelli Eğitimi
Kurum
BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Bütünleştirmenin Normal Gelişim Gösteren Çocuklar Üzerindeki Etkisi Ölçeğinin Türkçe Formunun Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Ümit Şahbaz
,
Hakan Atılgan
,
Dilek Aşıkoğlu Aydemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.583509
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1544
1
ATIF
1
FAVORİ
1544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulöncesi Eğitime Devam Eden Atipik ve Tipik Gelişim Gösteren Çocukların Saldırganlıklarının ve Akran Şiddetine Maruz Kalma Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Ümit Şahbaz
, Gülşah Yüce
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.740329
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4717
0
ATIF
1
FAVORİ
4717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİSİ OLAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP) HAZIRLAMADAKİ YETERLİKLERİ
Yazarlar:
Ümit Şahbaz
,
Orhan Güder
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1039780
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1317
2
ATIF
1
FAVORİ
1317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Kaynaştırma Uygulamalarına Katılan Özel Gereksinimli İlkokul Öğrencilerinin Sosyal Kabul Düzeylerinin Belirlenmesi / Determining Social Acceptance Levels of Primary Students with Special Needs Participating in Inclusion Practices
Yazarlar:
Ümit Şahbaz
,
Duygu Çağ Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1068072
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1302
0
FAVORİ
1302
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİSİ OLAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP) HAZIRLAMADAKİ YETERLİKLERİ
Yazarlar:
Ümit Şahbaz
,
Orhan Güder
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1039780
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1317
1
FAVORİ
1317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulöncesi Eğitime Devam Eden Atipik ve Tipik Gelişim Gösteren Çocukların Saldırganlıklarının ve Akran Şiddetine Maruz Kalma Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Ümit Şahbaz
, Gülşah Yüce
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.740329
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4717
1
FAVORİ
4717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bütünleştirmenin Normal Gelişim Gösteren Çocuklar Üzerindeki Etkisi Ölçeğinin Türkçe Formunun Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Ümit Şahbaz
,
Hakan Atılgan
,
Dilek Aşıkoğlu Aydemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.583509
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1544
1
FAVORİ
1544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Editörlük
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİSİ OLAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP) HAZIRLAMADAKİ YETERLİKLERİ
Yazarlar:
Ümit Şahbaz
,
Orhan Güder
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1039780
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1317
2
ATIF
1
FAVORİ
1317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bütünleştirmenin Normal Gelişim Gösteren Çocuklar Üzerindeki Etkisi Ölçeğinin Türkçe Formunun Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Ümit Şahbaz
,
Hakan Atılgan
,
Dilek Aşıkoğlu Aydemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.583509
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1544
1
ATIF
1
FAVORİ
1544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat