Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yüksel Deniz Arıkan
Doç. Dr.
EGE UNIVERSITY
Yayın
11
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
22
11
Yayın
6
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
22
TR Dizin Atıf
0000-0002-7151-5381
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Teknolojileri
Kurum
EGE UNIVERSITY
Popüler Yayınları
VİDEO DERSLERİN ÖĞRENENLERİN TÜREV BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar: ÖMER Şimşek,
Yüksel Deniz Arıkan
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Education Sciences
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
714
0
ATIF
2
FAVORİ
714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Kodlama Öğretimine İlişkin Görüşleri: Manisa Örneği
Yazarlar: Figen Eğin,
Yüksel Deniz Arıkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.747629
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1922
5
ATIF
1
FAVORİ
1922
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine ve Programlama Öz Yeterlilik İnancına Etkisi
Yazarlar:
Hayrünnisa Ergin
,
Yüksel Deniz Arıkan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology
DOI: 10.5824/ajite.2023.04.001.x
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
547
0
FAVORİ
547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disleksi Tanısı Olan Bireylerin Görsel ve Uzamsal Becerilerine Yönelik Geliştirilen Mobil Tabanlı Sanal Gerçeklik Uygulaması (DİSSGU)’nın Değerlendirilmesi / Evaluation of Mobile-Based Virtual Reality Application (DISSGU)Developed for Visuospatiol Skills of Individuals Diagnosed with Dyslexia
Yazarlar:
Mehmet Can Güler
,
Yüksel Deniz Arıkan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1353674
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
914
0
FAVORİ
914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effects of gamified instructional material on learners’ perceived motivation and academic achievement
Yazarlar: Abdullah Kalay,
Yüksel Deniz Arıkan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1353075
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
988
0
FAVORİ
988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Kodlama Öğretimine İlişkin Görüşleri: Manisa Örneği
Yazarlar: Figen Eğin,
Yüksel Deniz Arıkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.747629
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1922
1
FAVORİ
1922
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Kullanım Durumları ve Medya Okuryazarlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yüksel Deniz Arıkan
, Melih Karasu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.280757
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2798
0
FAVORİ
2798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Etiği Öğretimi Uygulaması
Yazarlar:
Yüksel Deniz Arıkan
, Saliha Handan Duymaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1479
0
FAVORİ
1479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gerçek Yaşam Durum Senaryolarıyla Bilişim Etiği Ölçeği’ni Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Yüksel Arıkan
, Saliha Duymaz
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.55518
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4218
0
FAVORİ
4218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
VİDEO DERSLERİN ÖĞRENENLERİN TÜREV BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar: ÖMER Şimşek,
Yüksel Deniz Arıkan
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
714
2
FAVORİ
714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB TABANLI UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMLERİNDE KARŞILAŞILAN PROBLEMLER
Yazarlar: Tarık Kışla, Emrah Meshur, Muhittin Sahin, Mehmet Kokoç,
Yüksel Deniz Arıkan
, FIRAT Sarsar
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1097
0
FAVORİ
1097
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adayları ve Öğretmenlik Uygulaması Dersi
Yazarlar:
Y Deniz Arıkan
Yayın Bilgisi: 2009 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1304
0
FAVORİ
1304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB DESTEKLİ ETKİN ÖĞRENME UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DERSE YÖNELİK TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Yazarlar:
Y Deniz Arıkan
Yayın Bilgisi: 2006 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1173
0
FAVORİ
1173
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Education Sciences
Ege Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Educational Technology and Online Learning
Editörlük
Ege Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Ege Eğitim Dergisi
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Journal of Business Innovation and Governance
Journal of Educational Technology and Online Learning
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
The effects of gamified instructional material on learners’ perceived motivation and academic achievement
Yazarlar: Abdullah Kalay,
Yüksel Deniz Arıkan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1353075
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
988
1
ATIF
0
FAVORİ
988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Kodlama Öğretimine İlişkin Görüşleri: Manisa Örneği
Yazarlar: Figen Eğin,
Yüksel Deniz Arıkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.747629
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1922
5
ATIF
1
FAVORİ
1922
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Kullanım Durumları ve Medya Okuryazarlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yüksel Deniz Arıkan
, Melih Karasu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.280757
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2798
8
ATIF
0
FAVORİ
2798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gerçek Yaşam Durum Senaryolarıyla Bilişim Etiği Ölçeği’ni Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Yüksel Arıkan
, Saliha Duymaz
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.55518
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4218
4
ATIF
0
FAVORİ
4218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat