avatar
Yavuz Yıldız Prof. Dr. ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
Yayın 6 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 1
6 Yayın
5 Hakemlik
1 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Spor Faaliyetleri Yönetimi Spor ve Rekreasyon Spor ve Dinlence İşletmeciliği

Kurum

ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Futbol Takımlarında Tüketici Temelli Marka Değeri: Bir Model Önerisi
Yazarlar: Yavuz Yıldız , Canan Ay, Selhan Özbey
Yayın Bilgisi: 2012 , Ege Akademik Bakış Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1013

0

1

1013

1

1

459

Yavaş Turizm ve Rekreasyon
DOI: 10.56639/jsar.1307995
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 699

0

1

699

Yayınlar

Spor Eğitimi Veren Yükseköğretim Kurumlarında Kraliçe Arı Sendromu
DOI: 10.56639/jsar.1416534
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 479

0

479

Yavaş Turizm ve Rekreasyon
DOI: 10.56639/jsar.1307995
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 699

1

699

1

459

0

515

Futbol Takımlarında Tüketici Temelli Marka Değeri: Bir Model Önerisi
Yazarlar: Yavuz Yıldız , Canan Ay, Selhan Özbey
Yayın Bilgisi: 2012 , Ege Akademik Bakış Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1013

1

1013

TV REKLAMLARINDA SPOR İMAJININ KULLANILMASI VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Yavuz Yıldız , Fırat Çetinöz, Yılmaz Kaplan, Mustafa Türkmen
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2082

0

2082

Yayınlar

1

1

459

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.