avatar
Yusuf Bahri Gündoğdu Doç. Dr. Division of Religious Education, Ondokuz Mayıs University, Faculty of Education, Samsun, Türkiye
Yayın 13 Hakemlik 32 CrossRef Atıf 6 TR Dizin Atıf 30
13 Yayın
32 Hakemlik
6 CrossRef Atıf
30 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Değerler Eğitimi Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri Din Eğitimi

Kurum

Division of Religious Education, Ondokuz Mayıs University, Faculty of Education, Samsun, Türkiye

Popüler Yayınları

0

1

520

İslam’ın Klasik Çağında Oku Emrinin Eğitimsel Yorumları
DOI: 10.33415/daad.1291658
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 921

0

1

921

Yayınlar

İslam Eğitim Düşüncesinde İbn Sahnûn’un Perspektifinden Öğretmenlik Mesleği
Yazarlar: Volkan Demirbağ, Yusuf Bahri Gündoğdu
Yayın Bilgisi: 2024 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1521888
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 126

0

126

İslam’ın Klasik Çağında Oku Emrinin Eğitimsel Yorumları
DOI: 10.33415/daad.1291658
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 921

1

921

0

440

İlk Vahyin Eğitimsel Yorumlarında İnsan Unsurunun İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.5152/ilted.2022.22101234
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 884

0

884

0

397

1

520

Seçmeli Din Dersleri Neden Tercih Edilmiyor? (Ordu İli Örneği)
DOI: 10.14395/hititilahiyat.373705
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1302

0

1302

SUUDİ ARABİSTAN TÜRK OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN SORUNLARI
Yayın Bilgisi: 2014 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 19882

0

19882

0

4175

Suudi Arabistan Eğitim Sistemi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 18389

0

18389

0

1878

Yayınlar

Kınalızâde’de Aile Ahlâkı / Family Ethics in Kınalızâde
DOI: 10.57135/jier.1224369
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 440

1

0

440

Seçmeli Din Dersleri Neden Tercih Edilmiyor? (Ordu İli Örneği)
DOI: 10.14395/hititilahiyat.373705
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1302

5

0

1302

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.