Bu çalışma bir derleme çalışması olup
çocukların ikinci dil kazanım süreçlerinin incelendiği çalışmaları kapsamlı bir
şekilde ele almaktadır. İkinci
dil öğrenme ortamlarında etkileşimsel sınıf ekolojisinin yapısı, öğretmen ve
çocukların birbirleriyle etkileşimlerde günlük olağan diyalogları anlamlandırma
rutinleri ve ikinci dili öğrenen çocuklar için bu sınıf ortamlarındaki informal
öğrenme fırsatları (öğrenmeyi kolaylaştırıcı aracılar) çalışmanın odaklanacağı
başlıca konulardır. Çocukların ikinci dil kazanım
süreçlerinin sınıf ortamında günlük etkileşimleri çerçevesinde
yapılandırılmasının önemine dikkat çeken çalışmaların incelenmesinin dil
öğrenim sürecinin nasıl desteklenebileceğine dair ebeveynlere, öğretmenlere ve
okul yöneticilerine yön vereceği hedeflenmektedir.
İkinci dil kazanımı akran etkileşimleri öğrenen bakış açısı sosyalleşme
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 19 Eylül 2017 |
Gönderilme Tarihi | 19 Eylül 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 |