APA |
Çakıcı, C. (1995). Otel İşletmeciliğinde Pazarlama Anlayışının Gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 6(3), 20-27. |
|
AMA |
Çakıcı C. Otel İşletmeciliğinde Pazarlama Anlayışının Gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Aralık 1995;6(3):20-27. |
|
Chicago |
Çakıcı, Celil. “Otel İşletmeciliğinde Pazarlama Anlayışının Gelişimi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6, sy. 3 (Aralık 1995): 20-27. |
|
EndNote |
Çakıcı C (01 Aralık 1995) Otel İşletmeciliğinde Pazarlama Anlayışının Gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6 3 20–27. |
|
IEEE |
C. Çakıcı, “Otel İşletmeciliğinde Pazarlama Anlayışının Gelişimi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 6, sy. 3, ss. 20–27, 1995. |
|
ISNAD |
Çakıcı, Celil. “Otel İşletmeciliğinde Pazarlama Anlayışının Gelişimi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6/3 (Aralık 1995), 20-27. |
|
JAMA |
Çakıcı C. Otel İşletmeciliğinde Pazarlama Anlayışının Gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1995;6:20–27. |
|
MLA |
Çakıcı, Celil. “Otel İşletmeciliğinde Pazarlama Anlayışının Gelişimi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 6, sy. 3, 1995, ss. 20-27. |
|
Vancouver |
Çakıcı C. Otel İşletmeciliğinde Pazarlama Anlayışının Gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1995;6(3):20-7. |
|