Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR), 2017 yılında yayın hayatına başlayan hakemli ve bilimsel uluslararası bir dergidir. Yayın dili Türkçe ve İngilizcedir. Dergiye kabul edilen çalışmalar online olarak yayınlanmaktadır. “Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi”, öncelikle çocuk edebiyatı alanında, bunun yanında Türkçe eğitimi ve eğitim araştırmaları alanlarında kaleme alınan ampirik ve özgün nitelikteki araştırma makalelerini yayımlayarak mevcut durumları ortaya koyma, sorunlara dikkat çekme ve çözüm önerileri getirme gibi katkılar sağlamayı amaçlamaktadır.
Yazarların, Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi Dergi Şablonu'na göre düzenledikleri makale dosyalarını (dergi şablonuna göre düzenlenmeyen makale dosyaları değerlendirilmeye alınmayacaktır) sisteme yüklerken, sisteme yüklenecek olan makale çalışmasıyla ilgili Turnitin, Plagium, iThenticate vb. benzerlik tarama programlarının taraması sonucunda elde edilen ve kaynakçada dahil olmak üzere en fazla %20 oranında benzerliğe sahip olduğunu gösteren raporu, Etik Beyan Formunu ve Telif Hakkı Devir Formu'nu sisteme yüklemesi gerekir.
Araştırmacılarımızın; Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları dergisi (ÇEDAR) örnek şablonuna göre çalışmalarını düzenlemesi, Turnitin, Plagium, iThenticate vb. programlardan elde edilen en fazla %20 oranlı benzerlik raporunu, etik beyan ve telif hakkı devir formunu sisteme yüklemesi gerekir.
Editör: Prof. Dr. Esma Dumanlı Kadızade
Instagram: https://instagram.com/cedar_chedar?igshid=MzNlNGNkZWQ4Mg==
Araştırmacılarımızın; Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları dergisi (ÇEDAR) örnek şablonuna göre çalışmalarını düzenlemesi, Turnitin, Plagium, iThenticate vb. programlardan elde edilen en fazla %20 oranlı benzerlik raporunu, etik beyan ve telif hakkı devir formunu sisteme yüklemesi gerekir.
Araştırmacılarımızın; Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları dergisi (ÇEDAR) örnek şablonuna göre çalışmalarını düzenlemesi, Turnitin, Plagium, iThenticate vb. programlardan elde edilen en fazla %20 oranlı benzerlik raporunu, etik beyan ve telif hakkı devir formunu sisteme yüklemesi gerekir.
International Journal of Children's Literature and Education Researches