Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi tarafından yılda en az bir kez
yayınlanan EDU7 dergisinin amacı eğitim alanında bilimsel, güncel araştırma
sonuçlarının, iyi uygulama örneklerinin paylaşılmasını ve yaygınlaştırılmasını
sağlamaktır. Yeditepe Üniversitesi Eğitim fakültesinin öğretmen yetiştirme
felsefesini oluşturan dört temel misyon araştırma,
uygulama, çok yönlülük ve uluslararasılık
kavramları çerçevesinde ülkemiz eğitim politikalarının, sosyal çalışmaların ve
disiplinlerarası araştırmaların yayınlanması derginin en temel amacıdır.
Çocuğun üstün yararı ilkesi etrafında nitelikli bir eğitim sistemi
oluşturulması, çok yönlü ve donanımlı öğretmenler yetiştirilmesi ve bu
doğrultuda bilimsel geçerliği yüksek, etik değerleri gözeten, nitelikli
araştırmaların gündeme gelmesi EDU7 dergisinin yayın politikasını oluşturur.
EDU7 dergisinin amaçlarını gerçekleştirmek amacıyla aşağıdaki kapsamda bulunan yayınlara yer verilir.
· Eğitim politikaları analiz ve değerlendirmeleri
· İyi eğitim-öğretim uygulama örnekleri
· Öğretmen yetiştirme araştırmaları
· Karşılaştırmalı eğitim
· Meta analiz çalışmaları
· Alan eğitimleri ve güncel eğilimler
· Okulöncesi, temel eğitim, ortaöğretim ve yükseköğretim düzeylerinde eğitimin her boyutu ile ilgili eğitim araştırmaları
· Disiplinlerarası ve multidisiplinler araştırmalar
· Kitap analiz ve değerlendirme yazıları
· Düşünce yazıları
EDU7 dergisinde araştırma makaleleri, düşünce yazıları ve kitap analiz olmak üzere üç bölüm yer almaktadır.
Gizlilik
EDU7 dergi yönetim sistemine girilen isim ve elektronik posta adresleri gibi kişisel bilgiler, yalnızca bu derginin amaçları doğrultusunda kullanılacaktır. Bu bilgiler başka bir amaç için kullanılmayacak olup, üçüncü taraflarla paylaşılmayacaktır.
Arşivleme
EDU7 dergisinde yayınlan
tüm makalelere ait üst veriler ve tam metinler TÜBİTAK ULAKBİM Sosyal Bilimler
Veritabanı aracılığıyla ULAKBİM sunucularında saklanmakta ve sunulmaktadır.