e-ISSN: 2148-2624
Başlangıç: 2013
Yayımcı: Anı Yayıncılık
Kapak Resmi
 
Bu derginin 2013-2022 tarihlerindeki arşivi DergiPark'ta yer almış olup;
  • 2022 yılından sonra DergiPark'ta yeni sayı yayımlanmamıştır.
  • DergiPark üzerinden yeni makale başvurusu kabul etmemektedir.

Bu dergiye https://enadonline.com/tr/ adresinden ulaşabilirsiniz.

2022 - Sayı: 29

Araştırma Makalesi

1. Analysis of Mixed Methods Graduate Thesis Studies in Special Education Programs in Turkey

Araştırma Makalesi

3. The Examination of Special Education Teachers’ Views On Teaching Play Skills to Children With Autism Spectrum Disorders

Araştırma Makalesi

4. An Action Research on the Use of Collaborative Teaching Techniques

Araştırma Makalesi

7. Teacher Empowerment Strategies: Reasons for Nonfulfillment and Solution Suggestions

Araştırma Makalesi

10. Syrian Refugee Children's Education in Turkish Public Schools: Primary School Teachers' Experiences

Dergi Şablonu


Yeni Makale Kabulu için Şablon Aşağıdaki Linktedir.

http://enadonline.com/tr/makale-gonder/

ya da

https://dergipark.org.tr/uploads/files/a90b/8ab8/6e0e/5bf58c2e7844b.pdf


Dergiye Ait Bilgiler

Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi [ENAD]

Uluslararası, Hakemli, Açık erişim, Online e-dergi

ISSN : 2148-2624

Açık Erişim Politikası: ENAD'da yayınlanan makalelere erişim ücretsiz ve sınırsızdır.

DOI : http://dx.doi.org/10.14689/issn.2148-2624.1

Web sayfası : http://www.enadonline.com/tr/index.php

Diller : Türkçe,İngilizce

e-posta : enad.editor@gmail.com

Yayına Başlama Tarihi: Kasım 2013

Yayın Sıklığı : Yılda dört sayı [Ocak, Nisan, Temmuz ve Ekim]