En Çok Okunanlar

26.12.2024 Tarihinde güncellenmiştir. 6 ayda bir güncelleme yapılmaktadır.

Cilt/Sayı
Makale başlığı
Makalenin toplam gösterim sayısı
Makalenin toplam indirilme sayısı
Cilt2/Sayı1
TÜKETİCİLERİN KOZMETİK ÜRÜN KULLANMA ALIŞKANLIKLARININ İRDELENMESİ
2140
3369
Cilt1/Sayı2
SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
1467
1528
Cilt2/Sayı1
PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN GÜNCEL BİR BİBLİYOMETRİK ANALİZ ÇALIŞMASI: DERGİPARK PLATFORMU ÖRNEĞİ
12791139
Cilt3/Sayı2
SOCIAL MEDIA MARKETING: A LITERATURE REVIEW ON THE EXAMPLE OF INSTAGRAM
12601193

Cilt4/Sayı1 

SAĞLIK HİZMETLERİNDE GERİLLA PAZARLAMA

10661833

Cilt1/Sayı1

REVOLUTION IN E-COMMERCE AND MARKETING A CONTRAST BETWEEN TRADITIONAL AND CURRENT MARKETING PRACTICES

8901021
Cilt2/Sayı2MARKA TERCİHİNDE TÜKETİCİ KİŞİLİĞİNİN MARKA KİŞİLİK ALGISINA ETKİSİ8021666

Cilt2/Sayı2

BİTPAZARLARINDAN, ELEKTRONİK KANALLARA: TÜRKİYE’DE TÜKETİCİDEN TÜKETİCİYE PAZARLARIN GELİŞİMİ VE TRENDLERİ

7661101
Cilt3/Sayı1AKILLI TELEFON SEKTÖRÜNDE ÜLKE MENŞE VE ÖZ SAYGININ MARKA SADAKATİNE ETKİSİNDE MARKA İMAJININ ARACILIK ROLÜ7621119


Son Güncelleme Zamanı: 26.12.2024 23:59:14

Dizinler (Indexing)

31143 21387  3122531320257993114421388  21386  24076 28325 28331 28684