APA |
Eroğlu Doğan, E., Ekinci, R., & Doğan, D. (2020). Akıllı Tahta Kullanımının ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21(3), 1197-1215. https://doi.org/10.17679/inuefd.644449 |
|
AMA |
Eroğlu Doğan E, Ekinci R, Doğan D. Akıllı Tahta Kullanımının ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi. INUEFD. Aralık 2020;21(3):1197-1215. doi:10.17679/inuefd.644449 |
|
Chicago |
Eroğlu Doğan, Eylem, Recep Ekinci, ve Doğan Doğan. “Akıllı Tahta Kullanımının Ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene Ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi”. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21, sy. 3 (Aralık 2020): 1197-1215. https://doi.org/10.17679/inuefd.644449. |
|
EndNote |
Eroğlu Doğan E, Ekinci R, Doğan D (01 Aralık 2020) Akıllı Tahta Kullanımının ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 3 1197–1215. |
|
IEEE |
E. Eroğlu Doğan, R. Ekinci, ve D. Doğan, “Akıllı Tahta Kullanımının ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi”, INUEFD, c. 21, sy. 3, ss. 1197–1215, 2020, doi: 10.17679/inuefd.644449. |
|
ISNAD |
Eroğlu Doğan, Eylem vd. “Akıllı Tahta Kullanımının Ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene Ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi”. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21/3 (Aralık 2020), 1197-1215. https://doi.org/10.17679/inuefd.644449. |
|
JAMA |
Eroğlu Doğan E, Ekinci R, Doğan D. Akıllı Tahta Kullanımının ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi. INUEFD. 2020;21:1197–1215. |
|
MLA |
Eroğlu Doğan, Eylem vd. “Akıllı Tahta Kullanımının Ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene Ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi”. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 21, sy. 3, 2020, ss. 1197-15, doi:10.17679/inuefd.644449. |
|
Vancouver |
Eroğlu Doğan E, Ekinci R, Doğan D. Akıllı Tahta Kullanımının ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi. INUEFD. 2020;21(3):1197-215. |
|